💬
Logga in
Fuska.se

Gillar Ni Era Lärare?

100 svar · startad

Gillar inte min mattelärare så värst mycket, hon snackar lika fort som en Japan (Fast på svenska) [får ont i huvudet]

hade vikarie en gång, och hon fick ett utbrott på min kompis och slängde in honom i väggen (Han fick en bula) :)

10 Nov 2005

Jag hatar min svenska lärare!!! he is the devil :evil: !!!!

Och Sedan har vi min godhjärte SO lärare. He is the god!! :kung:

Senast ändrad:

15 Nov 2005

Jag gillar INTE min träsljöds lärare han typ säger nån sak sen gör man det då kommer han och säger så får du inte göra och man får mega skäll.

16 Nov 2005

Gillar och gillar.

Engelska och tyska är väl de bästa jag har.

19 Nov 2005

Ja, jag gillar de flesta lärarna.

jagillar faktiskt en lärare till, min fysik o kemi lärare (samma lärare i båda ämnena)

Senast ändrad:

Min lärare är orättvis.

En gång tänkte jag och 4 killar gå inn i ett rum då sa hon att vi inte fick det. Sen gick 5 tjejer ditt då sa hon inget.

Jag och 2 till får inte gå ut och joobba i korridoren, hon tror att vi inte jobbar nåt ute i korridoren <_<

Vi brukar slammsa lite med vi jobbar ändå.

Min lärare är orättvis.

En gång tänkte jag och 4 killar gå inn i ett rum då sa hon att vi inte fick det. Sen gick 5 tjejer ditt då sa hon inget.

va de tjejernas omklädningsrum lr vad?? ;P

ALLA mina lärare suger fett...

Senast ändrad:

20 Nov 2005
↗ till inlägget

Jag gillar INTE min träsljöds lärare han typ säger nån sak sen gör man det då kommer han och säger så får du inte göra och man får mega skäll.

Hur f*n kan du klaga på stig..? Stig är ju min kung ffs! :rolleyes:

Min lärare är orättvis.

va de tjejernas omklädningsrum lr vad?? ;P

ALLA mina lärare suger fett...

Ne det var ett extra rum man kan jobba i :D
21 Nov 2005
↗ till inlägget

Han e lite halv tokig det som gör han så knäpp och rolig. :D
26 Nov 2005
↗ till inlägget

gillar alla mina, utom spanska :angry:

haha går du också på ånässkolan eller?

alla mina lärare e bra utom spanskan....han e rolig men han suger på att lära. det e inte han som lär oss spanska utan vi som lär honom svenska. t ex när han ska säga ha det bra säger han asfort: chadebra!

höhö 2 av mina lärare är rätt snygga hehe 2 andra lärare är dumma i huvedet.det är min so-lärare och fysik-lärare.

skriv många inlägg!!!

1 Dec 2005

jag tycker alla mina lärare är jätte bra! :)

6 Dec 2005

1:orna i mon skola är tysk som skäller ut nån om man viskar bara! hon ringde hem till mig för jag & en kompis slogs på rasten! :angry: vi busade bara gud vad jag hatar henne!!

Min fysik lärare e ganska soft^^ han spelar WoW, och har samma musik smak som jag :)

Många av mina lärare är bra, men vissa är lite små senila.

De flesta är bra på min skola, men vissa är så tråkiga. Förra läsåret hade vi en rätt så gammal gubbe till data- och träslöjdslärare. Han hade några skämt som han trodde var roliga, t ex:

"De som inte är här räcker upp en hand".

Sen hade han en töntig röst, som om man höll för näsan och pratade. Och hans parfym vill jag inte prata om...

Hela skolan kallar/kallade honom för GK, för att det fanns ett rykte att en elev en gång sett en gummik*k i hans väska. Till och med skolor i närheten känner till det.

↗ till inlägget

De flesta är bra på min skola, men vissa är så tråkiga. Förra läsåret hade vi en rätt så gammal gubbe till data- och träslöjdslärare. Han hade några skämt som han trodde var roliga, t ex:

"De som inte är här räcker upp en hand".

Sen hade han en töntig röst, som om man höll för näsan och pratade. Och hans parfym vill jag inte prata om...

Hela skolan kallar/kallade honom för GK, för att det fanns ett rykte att en elev en gång sett en gummik*k i hans väska. Till och med skolor i närheten känner till det.

Låter som en skön lärare, men om det är sant med GKn så kanske det inte är så bra om han arbetar med ungdomar, det ger inget bra intryck.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in