💬
Logga in
Fuska.se

Är...

19 svar · startad

är need for speed bewanted roligare en need for speed undergrand 2 roligare?

alså till gc

7 Dec 2005

Oj, en tråd av KNUTTE, ovanligt. Har du en fråga eller ett hundra? Du kanske gör det för FM? Sluta spamma, man märker det tydligt.

I alla fall så är det nyare spelet bättre.

↗ till inlägget

Oj, en tråd av KNUTTE, ovanligt. Har du en fråga eller ett hundra? Du kanske gör det för FM? Sluta spamma, man märker det tydligt.

I alla fall så är det nyare spelet bättre.

hahaha håller med ;)

KNUTTE: vilket tror du?

8 Dec 2005

NFSU2 är bättre

10 Dec 2005

jaså jag trodde bewanted är bättre efter som det är nyare. jag har need for speed undergrand 2 det är ass kul! men tycker du att jag ska köpa bewnted iallafall?

Ja köp det!

okej tack ska bara vänta tills jag får pengar....

17 Dec 2005

Spammvarning!

heter det inte need for speed most wanted..??

jag vet inte jag tror det heter be wanted

22 Dec 2005

nah det heter most wanted ;)

....KNUTTE....kan du inte sluta spamma ner forumet med trådar...gör en för alla dina frågor istället!

23 Dec 2005

jag gör inte så mycket. hej jag undrar om du skulle vilja gå ut på den HÄR! sidan? vore jätte snällt. och god jul & gott nytt år.

p.s det är min extralänk. går gärna ut på din.

25 Dec 2005

be wanted tror jag kommer vara bättre än Underground.. om man kan bygga egna bilar och sånt då kommer det säkert vara bättre..

26 Dec 2005

fick det i julkalpp var inte lika kul som undergrand 2

↗ till inlägget

jaså jag trodde bewanted är bättre efter som det är nyare. jag har need for speed undergrand 2 det är ass kul!  men tycker du att jag ska köpa bewnted iallafall?

det heter most wanted inte be wanted

vet det nu. men undergrand är roligare

27 Dec 2005

sjuk i huvet? :blink: , most wanted e 99999999999 grr bättre o roligare än underground

man blir jagad av poliser o helikoptrar o allt, nåt som inte finns i underground 2( har den så ja vet hur den e) + i most wanted finns bättre bilar än i underground 2 B)

29 Dec 2005

nehe! man fattar ju nada om vad man gör på most wanted! de är sämre en undergrand2

spelen heter Most wanted och underground 2 . inte Be wanted och undergrand 2 .

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in