dom som gör halo spelen måste vara dumma i huvudet ifall dom inte gör en
halo 3.
HALO 1&2 är ju typ dom populäraste spelen till Xbox ville bara sega detta
svara vad ni tycker
PS halo f*n xD
dom som gör halo spelen måste vara dumma i huvudet ifall dom inte gör en
halo 3.
HALO 1&2 är ju typ dom populäraste spelen till Xbox ville bara sega detta
svara vad ni tycker
PS halo f*n xD
Nej, Bungie är inte dumma i huvudet om dom inte gör ett till Halo-spel. Vet du hur mycket programmering och logiskt tänkande det kräver för att göra ett spel som Halo. Och det är ju heller inte gratis att skapa ett så stort spel.
Fasst det hade ju varit ballt om 3:an kom. Fasst det skulle nog vara klart 2008 eller nåt.
↗ till inläggetNej, Bungie är inte dumma i huvudet om dom inte gör ett till Halo-spel. Vet du hur mycket programmering och logiskt tänkande det kräver för att göra ett spel som Halo. Och det är ju heller inte gratis att skapa ett så stort spel.
Fasst det hade ju varit ballt om 3:an kom. Fasst det skulle nog vara klart 2008 eller nåt.
TYPISKT
Men det kommer bara till 360 då.
↗ till inlägget::...::Men det kommer bara till 360 då.
Var de inte i 2006 typ vintern eller nått sånt?
det komer koma på Xbox 360 på.
Här finns det en traliler till halo 3: http://video.google.com/videoplay?docid=-4...lo+2&pr=goog-sl
Det kommer bli svårt att slå 2:an som enligt mig utklassar 1:an....
jag tycker det ser cpatt ut man ser ju hela gubben...det ser inte så jätteeeeeeeeeeeeeebraaaaaa ut
Ursäkta om jag bryter i halo ämnet men e nån av er här avunsjuka på xb360 jag e avunsjuk som *** men jag vill gärna ha det fast så länge jag inte har det kommer jag att säja att xb360 suger
Vad tycker ni? :blink:
HALO 3 KOMMER 2006 I SOMAREN NÄR PLAYSTATION 3 KOMMER UTT :)
Om det kommer Halo 3 så kommer jag troligtvis att köpa det.
Självklart lanseras det ett Halo 3 så småningom, även om det är från själva Bungie eller inte.
Hoppas det inte ser ut/är som på trailern ...
mm lite dampigt på trailern han siktar åt vänster så skjuter han bakåt!
↗ till inläggetdet komer koma på Xbox 360 på.
Här finns det en traliler till halo 3: http://video.google.com/videoplay?docid=-4...lo+2&pr=goog-sl
lol :meddum: d är ju en klar fejk...plus att det står www.halo2mods.com uppe i hörnet på sidan.... :D
och förrästen halo äger :P
↗ till inläggetUrsäkta om jag bryter i halo ämnet men e nån av er här avunsjuka på xb360 jag e avunsjuk som *** men jag vill gärna ha det fast så länge jag inte har det kommer jag att säja att xb360 suger
Vad tycker ni? :blink:
Det är väl ett anna ämne eller..?? :blink: :blink:
LOOOOOOOOOL de dära är en fake de dära e från dem första halo filmerna (innat nått skulle komma ut) för de skulle se ut så men då ändra dem de till et FPS och de var bra gjort av bungie tycker jag! NEJ DE ÄR INTE HALO 3!!
finns ingen film på halo 3 ännu.. kommer nog vid nästa E3 mässa! :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in