💬
Logga in
Fuska.se

Xbox - 360: Inte Bra!

99 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Jo,som sagt så är inte Xbox - 360 inte bra längre!

Den får inte säljas mer p.g.a att den repar alla spel till Xbox - 360.

Tråkigt att höra va?

Men inte för mig :)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Tråkigt att höra va?

Lol.

Den får visst säljas. Den har sålts slut nästan helt, det kommer fler maskiner den 16e.

Skrivorna repas bara ifall man flyttar runt konsolen när man spelar ett spel (Men vem f*n gör det? man fattar väl att man inte ska göra så när en skiva snurrar där i?) Det står till och med i manualen.

18 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tråkigt att höra va?

Vad menar du med att flytta runt?

Alltså att man bär konsollen och flyttar den medans skivan är och snurrar,eller?

Nivå 7 · Fuskare

exakt

Nivå 10 · Veteranfuskare

Haha...varför skulle man göra det,tro?

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #6

Nej!

Den SÅLDES men inte nu längre!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Nej!

Källa Mr. n00b?

Det är bara aftonbladet som tycker det är dåligt att man inte kan flytta runt konsolen medans man spelar ett spel.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nej!

Man kommer säkert kunna göra det med Ps3. B)

Eftersom jag har Ps2 så tror jag att man väl bära den medan spelen snurrar.

Men varför händer det så med spelen,är Xbox360 känslig i denna punkt?

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Nej!

Nej man kan inte ens göra det med en DVD spelare. Den ända konsolen som skivorna inte repas på om man vänder runt den är GC.
Nivå 3 · Lärling

hahahaha så ni tycker att det är skit sama att man inte kan flyta på konsolen medans man spelar? Sj tycker jag att det är skit dåligt...

Det är klart att man ska kun flytta konsolen utan att skivorna repas sönder ;) skivorna repas om man bara flytar konsolen några cm på golvet ;) men det är dock inte det ända felet på x-box 360...

När man ska spela dom gamala x-box spelen så är grafiken sämre än om man spelar dom på den vanliga x-box konsolen, det är också flera buggar i spelen...

Kosolen överhetas också mycket lättare än dom andra konsolerna. En i min klas spelade x-box 360 5 timmar i sträk & konsolen överhetades :( nee Microsoft kollade nog inte igenom konsolen innan dom släpppte den...

Drawin 2: källa? Jag tror att konsolen fortfarande får säljas.. efter som Microsoft säger att det såtr klart & tydligt i manualen att konsolen inte ska flyttas när den är i gång med spel i. Dom säger att det inte är något fel från deras sida!

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Nej!

Vadå "Mr.N00b"?
Nivå 10 · Veteranfuskare

Hallå,ni svarade inte på min fråga,kan man inte spela Ps3 ifall man inte har en Tv som har 1080 p?

Och vad är 1080 p?

Oj,ursäkta jag ställde denna fråga i ett annat tråd,Sorry!

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #13
↗ till inlägget

hahahaha så ni tycker att det är skit sama att man inte kan flyta på konsolen medans man spelar? Sj tycker jag att det är skit dåligt...

Det är klart att man ska kun flytta konsolen utan att skivorna repas sönder ;) skivorna repas om man bara flytar konsolen några cm på golvet ;) men det är dock inte det ända felet på x-box 360...

När man ska spela dom gamala x-box spelen så är grafiken sämre än om man spelar dom på den vanliga x-box konsolen, det är också flera buggar i spelen...

Kosolen överhetas också mycket lättare än dom andra konsolerna. En i min klas spelade x-box 360 5 timmar i sträk & konsolen överhetades :( nee Microsoft kollade nog inte igenom konsolen innan dom släpppte den...

Drawin 2: källa? Jag tror att konsolen fortfarande får säljas.. efter som Microsoft säger att det såtr klart & tydligt i manualen att konsolen inte ska flyttas när den är i gång med spel i. Dom säger att det inte är något fel från deras sida!

Jag heter: Darwin2.

Jag ska fråga "Game" om den såls :)

Men ändåså:

PS3 äger Xbox 360 elr vad tror NI?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ps3 har inte släppts än,så man kan inte dra några slutsatser,som var det misstaget jag gjorde här och innan jag visste ordet av hade jag minst 10 medlemar på mig. :P

Gör inte samma misstag som mig pojk!

Men jag gillar Ps3 mer,enbart på det jag vet hitills,sen får vi se hur många andra fördelar vi får veta av. ;)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Oväntat, microsoft lägger ju inte ut extra pengar på sånt.

19 Dec 2005
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #16
↗ till inlägget

Ps3 har inte släppts än,så man kan inte dra några slutsatser,som var det misstaget jag gjorde här och innan jag visste ordet av hade jag  minst 10 medlemar på mig. :P

Men jag gillar Ps3 mer,enbart på det jag vet hitills,sen får vi se hur många andra fördelar vi får veta av. ;)

Haha, 10 Medlemar.

Vadå, dom kan inte typ säga att XBOX - 360 är bättre än PS3.

Till och med aftonbladet skrev:

PS3 Bättre än Xbox360!

Och det blev 100% Till PS3 och 50% Till Xbox360.

LuddE:

Nej. Absolut inte.

Och jag undrar hur mycket Xbox360 kostar :)

Okej vi röstar då:

PS3 Vs Xbox360!

Jag röstar på:

PS3

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Haha, 10 Medlemar.

PS3 Bättre än Xbox360!

LuddE:

Nej. Absolut inte.

Och jag undrar hur mycket Xbox360 kostar smile.gif

Okej vi röstar då:

PS3 Vs Xbox360!

Jag röstar på:

PS3

TILL OCH MED AFTONBLADET? Vad i h*lvete vet aftonbladet? En socialdemokratisk tidning som säger att PS3 (SOM INTE HAR KOMMIT UT ÄNNU) är bättre än Xbox 360? LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!

Varför ha en omröstning när bara en av konsolerna har kommit ut? Det är helt sjukt dumt.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

Ps3 har inte släppts än,så man kan inte dra några slutsatser,som var det misstaget jag gjorde här och innan jag visste ordet av hade jag  minst 10 medlemar på mig. :P

Om du ska skapa en omröstning köp omröstnings kort eller bli fuska vip... Ps3 har inte kommit svårt och veta om det är bättre/sämre en X-box 360... Sen tycker jag att det är korkat att säga att x-bow 360 inte sälj längre för att den repar skivor... När den fortfarande säljs.. bra att ha en källa innan man Anklagar nott/non får något.. Helt Enkelt Extrem Onödig/Dålig tråd..

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Haha, 10 Medlemar.

PS3 Bättre än Xbox360!

LuddE:

Nej. Absolut inte.

Okej vi röstar då:

PS3 Vs Xbox360!

Jag röstar på:

PS3

Den har med 95% säkerhet släppts ut i Japan,med tanke på att det är dem som bygger denna konsoll.

Har faktiskt en fråga till Triforceh:

Bor du I Japan,eftersom du ifall den hade kommit ut där då skulle jag ha spelat..?

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Haha, 10 Medlemar.

PS3 Bättre än Xbox360!

LuddE:

Nej. Absolut inte.

Okej vi röstar då:

PS3 Vs Xbox360!

Jag röstar på:

PS3

Men snälla.. Du är inte speciellt insatt i TV spel, eller hur?

DET ÄR VÄL SJÄLVKLART ATT PS3 INTE HAR KOMMIT UT!?!?

Hört talas om import?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in