💬
Logga in
Fuska.se

Ecrana

46 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Har ecrana lagts ner lr va e de som har hänt me ecrana??

ja hittar inte sidan när ja går in på ecrana.org längre!  :huh:

Ingen har spronsrat den så den kanse är försvunnen eller så är det kanse att Servern inte är så bra/jobbar i den.
22 Dec 2005
Nivå 6 · Fuskare Bajare

Dom hade ju ingen server data det sa dom han som hade spelet förut flyttade ..

Nivå 6 · Fuskare

Man vet aldrig om sidan kommer upp igen.

Den kanse inte kommer uppp igen

Nivå 4 · Lärling

ecrana har bara bytt sidnamn nu heter den www.ecrana.se men det är bara en bild än så länge

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Jomen dra på trissor :P Deras 3:e adress på kort typ som har haft .com .org.se men hur är vi säkra på att d etär ecrana? Det står ju inget..

23 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

Själv var jag på level 108 eller något och top5 i ranken. Hade väll en 70 000 mynt kanske, och inget liv (kan diskuteras) :)

Har väldigt mycket tid till datorn helt enkelt så.

Vad jag vet så är det osäkert om Ecrana överhuvudtaget kommer öppnas igen. Det sas tidigare att man jobbade på att kunna öppna det, men nu att Shredder tillsammans med den verklige skaparen inte orkat lägga ner mer tid.

Det är bara att hålla tummarna.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag hade en gubbe på 48 men det var säsongen före den som "är" nu... tråkigt att det har lagts ner :(

meeen hallå??? Happy Henke fattar du nada?? det har inte lagts ner, de letar efter en ny server att läggs upp spelet på! :angry:
Nivå 6 · Fuskare Bajare

Men lol tror du värkligen på allvar att det kommer komma upp igen ... Det slutade funka i juni/maj det här året ...

JAG HETER INTE HAPPY HENKE JAG HETER HAPPYHENKE ELLER HENKE FÖRSTÅ!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

meeen hallå??? Happy Henke fattar du nada?? det har inte lagts ner, de letar efter en ny server att läggs upp spelet på!  :angry:

Det enda felet med Ecrana var att det fanns på tok för mycket småbarn där som inte kan läsa och ta till sig av det som skrivs och sägs.

Läs mitt inlägg som jag skrev tidigare, det är rätt information från första bokstav till punkt.

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Mm håller med <_< Tycker Tyrion avänder lite konstiga ord mot mig... Fattar nada jo jag tacker ja <_<

30 Dec 2005
Nivå 1 · Novis

Jag kom inte ihag var jag i egentligen, faktiskt. Men högt var det. Inga sura läppar Henke, kanske later lite för tjeck :blink: , hoppas inte det. ;)

5 Jan 2006
Nivå 1 · Novis

<_< ähh va lvl 67 å hade 89 tusen mynt jag kommer fortfarande ihåg de :P men jag tror de blir inte som förut de kommer bli helt annorluda å era mynt å levlar försvinner helt klart ! :huh: :(

Nivå 1 · Novis

jag låg 1a på ecrana för 2 år sen..

6 Jan 2006
Nivå 1 · Novis

kommer det inom en snar framtid eller??

7 Jan 2006
Nivå 1 · Novis

Man får väl checka ecrana.se lite då och då för att se när den kommer :P ;) Annars så kan alla eCrana fans hjälpa till at göra ett eget spel, d vore kul faktist :P

9 Jan 2006
Nivå 2 · Novis

Jag vill spela :(

Hoppas att det kommer upp snart igen.

Var väll runt lvl 23 eller något sånt.

20 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Vi får hoppas att Shredder kommer tillbaka, själv hette jag Lapras på Ecrana.

6 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

Ecrana kommer tillbaka under ny adress: ecrana.se (utan www) och förhoppningsvis kommer det snart :D

BTW Heter samma på ecrana som här..

Ecrana? Är eller var det ett textbaserat spel?

7 Feb 2006
Nivå 2 · Novis

Det var ett textbaserat spel. Om jag har uppfattat det rätt så flyttade killen som hostade servern för ecrana och sen dess har spelet varit nere.

..något sånt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in