Jag har funderat över detta ett tag nu, vilken klass e bäst???
Rogue eller shaman? :unsure:
Jag har funderat över detta ett tag nu, vilken klass e bäst???
Rogue eller shaman? :unsure:
smaksak, shamans kan ju heala sej.. d e väl största fördelen me dom.. rouge är extremt lätt att vara, så om du inte kan så mycket är det väl att föredra en rouge.. :)
ingen annan? :(
Bäst på vad, pvp eller pve, group eller solo?
Precis det NP skrev. Vad vill du vara bäst på? Ingen klass är bäst påa allt.
Men lättast av dom 2 att vara är nog Rogue isåfall..Det är bara stealth, 1 knapp, 1knapp X5 och sen 1 annan knapp typ. :P
Tycker Hunter är bäst. Men mellan Rogue och Shaman är Rouge bäst. :)
Men det är ju förståss bara vad jag tycker.
tycker också att rogues. e bäst men shaman e jätte bra när dom har nått hög lvl :)
Shaman i lvl 20-29 WSG är så (censur) overpowered. Alliance vinner typ aldrig.
Shaman fördelar: Dom kan transportera sig med 40%+ utan att bli stunned om träffad. Dom kan heala sig/andra. Dom har Tomtems av alla dess slag. Dom kan agera tank tack vare shield + magiskit på vapnet.. (Eller 2 handed) och dom har vanliga attack magier. + FROSTCHOCK!
Ärre bara jag som tycker det är lite överdrivet jämfört med vad vi andra kan göra i den lvl'n?
Jo du har nog rätt Skåningen, dom e overpowered (typ). Så jag tar nog shaman fast rogue e åsså jävligt roliga XD
Ha en Shaman som Main karaktär
Ha en Rouge som en alt karaktär
shaman tycker jag......
Hunter och Priest äger.
Men för andra gången!!!! Hunter är en n00b klass!!!!! <_<
↗ till inläggetMen för andra gången!!!! Hunter är en n00b klass!!!!! <_<
Varför säger du det? :meddum:
↗ till inläggetBara för att du är en noob med Hunter :PMen för andra gången!!!! Hunter är en n00b klass!!!!! <_<
shaman rullar :D
↗ till inläggetPrecis det NP skrev. Vad vill du vara bäst på? Ingen klass är bäst påa allt.
Men lättast av dom 2 att vara är nog Rogue isåfall..Det är bara stealth, 1 knapp, 1knapp X5 och sen 1 annan knapp typ. :P
Jag håller med.
Förlåt, jag hade en dålig dag den dan, var arg på allt och alla. :(
LOL hunter äger f*n med alla sinna stings=P.men ta shaman av dem där!
↗ till inläggetshaman rullar :D
Rätt inställning där :)
Shamans äger sönder allting!
(aja, nästan i alla fall)....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in