💬
Logga in
Fuska.se

Poker? Är Det Någon Som Spelar Poker?

12 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Är det några här som brukar spela poker? Jag brukar göra det.. jag har dock inte börjat spela på nätet om riktiga pengar men med mina kompisar så brukar det bli ganska ofta... hur som häslt vet ni några bra sidor där man kan spela?

Vad tycker ni om poker?

Själv spelar jag på www.everestpoker.com

Nivå 3 · Lärling

ja på party poker

Nivå 3 · Lärling

Brukar spela med mitt getho annars på gratispoker.någonting

Nivå 9 · Veteranfuskare

spelade med kompisarna för första gången ikväll. kul faktiskt! fast inte med riktiga pengar, bara med marker.

har sjukt många marker hemma som jag brukar spela med

Nivå 0 · Nykomling

Spelar bara om låtsats pengar än så länge... har tyvärr inte råd att spela med riktiga pengar. Men oftast spelar jag på victory247 och hollywood poker. Rätt trevliga människor där. :D

14 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Om man inte sitter med poolarna så går det bra på holdempoker.com.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

När ni spelar med polarna spelar ni då om riktiga pengar? Det gör jag & mina polare alltid.. jag tycker att det käns menings löst att spela utan insats.. när vi har testat utan så blir det inget ricktigt spel ;) Men på nätet så går det bra att spela utan pengar..

är det ingen som spelar på everest..

Vad är era användarnamn på sidorna? skulle vara kul att möta någon hehehhe

15 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

spelar inte påker här

Nivå 6 · Fuskare

Lirar lite ibland på Gratispoker.se

Är ingen stjärnspelare precis, men jag är väll hyffsad.

17 Jan 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

När ni spelar med polarna spelar ni då om riktiga pengar? Det gör jag & mina polare alltid.. jag tycker att det käns menings löst att spela utan insats.. när vi har testat utan så blir det inget ricktigt spel ;) Men på nätet så går det bra att spela utan pengar..

är det ingen som spelar på everest..

Vad är era användarnamn på sidorna? skulle vara kul att möta någon hehehhe

Det beror på vilka man spelar med, funkar ganska bra utan pengar också, bara man har marker :kung:
Nivå 9 · Veteranfuskare

jag kör texas hold 'em eller vad det heter med låtsas pengar på Ladbrokes.com

Nivå 1 · Novis

Spelar på Partypoker.com med både riktiga och låssas pengar. Sist jag vann med riktiga pengar så va vinsten 9000 omräknat i svenska pengar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in