💬
Logga in
Fuska.se

Dekrim

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Asså kan någon säga hur man fixar till sin gubbe på det där j***a dekrim?! alltså med koder så man får mycket rese å pengar. (ni som inte ens vet vad "rese betyder behöver inte lägga sig i den här diskutionen)

21 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling

finns inget fusk till de tror ja.... men du kan få köpa min dekrim gubbe 32 i resp och tjänar 32biljoner per natt och har ca 300 biljoner i bank

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Nee d lugnt min sämsta gubbe har 50 i respekt och tjäanr ännu mer. men allvarligt finns det inga koder til dekrim?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Nee d lugnt min sämsta gubbe har 50 i respekt och tjäanr ännu mer. men allvarligt finns det inga koder til dekrim?

joo det finns en där du får 1$ varge gång du klickar med musen. men vet inte hur man gör den!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Så det finns koder! HALLELUJA!!! nån här borde veta hur man gör. den som ger mig koder får 10 Triljarder.

22 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling

Gå in till droger sen tryck CTRL + W då får du 10 miljoner av alla droger gratis. Jag spelar inte längre.

27 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Gå in till droger sen tryck CTRL + W då får du 10 miljoner av alla droger gratis. Jag spelar inte längre.

det fusket e bara skit sidan stängs ner

fy f*n vad jag hatar såna som ljuger j*vla fifflare!

28 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

eller hur jäkla fifflare, du får bebisar att gråta!

29 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

det fins inget fusk till dekrim... för då måste databsen programmewras om å de kan bara admin göra om man inte är en superhacker! :D

men jag hra fler gubbar på 500 i resse å som tjön 45 kvadde haha

31 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

BLÄÄÄ! du får också bebisar att gråta med skorna på huvudet...jag får en gubbe :P

1 Feb 2006

Snälla. Jag behöver pengar :(

27 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

Vad heter du?? Du kan få pengar av mig. Tjännar mer än 5 kvadde varje natt.

Nivå 7 · Fuskare

Jag vill ha lite pengar med!

2 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

need money name the reaper

7 Mar 2006
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Asså kan någon säga hur man fixar till sin gubbe på det där j***a dekrim?! alltså med koder så man får mycket rese å pengar. (ni som inte ens vet vad "rese betyder behöver inte lägga sig i den här diskutionen)

Det är jävligt lågt och fuska i sådana spel

8 Mar 2006

Gå till första sidan tryck Alt+F4 och vips har du 1000 resse.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in