💬
Logga in
Fuska.se

Cod2

8 svar · startad

Trådstartare #1

kan man på något sätt köpa sig en ny cd-code? UTAN att köpa själva spelet?

min kompis har lånat mitt spel, och installerat de på sin dator, men han vill ha ett eget account, och undrar om man kan köpa en bara cd-kod

tror ni jag klarar CoD 2 med 256 RAM och 128 mb grafikkort ,

intel4 proc.

(orkar inte göra en ny tråd)

Quaked_ess: Nej jag tror det är osannolikt att din vän skulle kunna få det så. Det försigår så mycket med piratkopiering så det är inte alltför lika lätt att göra sådant.

Tacklaren: Du bör kunna köra det. Jag har en dator med 2GB Ram, 256 Mb grafik & en någorlunda bra processor. Så din dator pallar nog spelet. Dock så bör du kanske installera de senaste drivrutinerna till ditt Grafikkort och vice versa.

Nej det kan man inte och TAcklaren, din dator duger inte för att spela på normalt läge.

19 Jan 2006

ok, då får jag väll köra lita under då...

↗ till inlägget

tror ni jag klarar CoD 2 med 256 RAM och 128 mb grafikkort ,

intel4 proc.

(orkar inte göra en  ny tråd)

Beror på vad för grafikkort du har och processor ^^?

Men mer minne behövs.

20 Jan 2006

hur uppgraderar man RAM minnet då ... köpa till lr ?

går allt snabbare om man gör det ?

21 Jan 2006

Vem vill bara ha en cd-key? :blink: Man vill väll ha hela paketet med cd, fodral och manual... Jag tycker om att sitta och titta på mina fodral. I och för sig så kanske det skulle vara billigare med att bara köpa en cd-key så slipper man momsen och allt skit. :angry:

Senast ändrad:

Bossen Admin
↗ till inlägget

hur uppgraderar man RAM minnet då ... köpa till lr ?

går allt snabbare om man gör det ?

Ja, allt borde gå snabbare i och med att du har så lite minne och minnet borde vara rätt fullt för dig. Nu har du inte skrivit vilken minnestyp du har men utgår från att du har DDR, då kan du köpa minne billigt här:

http://www.priskrig.com/product.php?product=117

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in