💬
Logga in
Fuska.se

Vad Drömde Du I Natt?

63 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hewitt:Är allting som det ska?

Jag drömde om att det skulle bli val,kommer inte ihåg om vad det var och min motståndare var en man och jag skulle typ vinna och så skickade han en torped (alltså en man för att typ döda mig eller något.. :blink: )...men typ första gången han kom till mig så bråkade vi och min kompis hjälpte mig,sen såg jag honom i min gård och han började springa efter mig...sen så vaknade jag...konstig dröm va?

Nivå 1 · Novis

i natt jag vad dörmde jag in antt jo de var så här min hamster har presis gott bort i chanser jag drömde att jag var en lus på an sen när han fick doften så han somnade in alltså vi valivde han och så drmde jag att jag fick i mig lufen sen så plev jag en människa igen och var död

ps mi hamster HETE Kakan

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag glömde att skriva detta om min dröm...jag såg når någon,kommer inte ihåg vem det var,avliva en fågel ...

Nivå 1 · Novis

Att jag var i vikingatiden.

Nivå 4 · Lärling

Jag sprang 1500 m mot typ 10 st andra. Kommer inte ihåg hur det gick.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Den här helgen har jag drömt mycket konstigt.

Först att Löven bortaslog Rögle med 5-1 efter 4 mål av Fredrik Davidsson & nu att de leder med 2-1 mot Malmö Redhawks efter två perioder.

Skumma drömmar. :P

EDIT: Nu måste jag f*n vakna! 4-3 full tid borta mot Malmö!!!

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

jag vet inte vad jag drömde om tyvärr :rambo:

Nivå 3 · Lärling

hehe, det jag drömde i natt kommer aldrig avslöjas. Men det var en jävligt bra dröm!

23 Jan 2006

jag drömde att jag och min pappa var i vinbranchen..=)

Nivå 4 · Lärling

Jag kommer tyvärr inte ihåg vad jag drömde om inatt.

Nivå 6 · Fuskare

Hm..

Jag drömmer inte så mycket.

Men det hära är en jätte sjuk dröm som jag drömde:

Jag sover i min säng. Så vänder jag mig om och ser Homer och hans bil. xD

Jag brukar ha jätte sjuka drömmar.I en o samma dröm drömde jag om att jag fick bort en varning på Fuska.se,sen såg jag en kille gå på lina.Sen hade Admin gjort ett online spel,ett krigsonlinespel,jag kallade mig själv Pingvinen och sen så blev jag plötsligt Lanky Kong som stutsade omkring på marken.Sen hade jag bara två usla krigsskelett.Det var 3 spelare,Mellanmjölk,NesseN och jag.Mellanmjölk bombade sönder NesseNs bas,sen gick han och atteckerade mig med varulvar med krigsflygplan.

Ni kommer säkert höra sjukare drömmar,jag har för mycket fantasi. :bah:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Jag brukar ha jätte sjuka drömmar.I en o samma dröm drömde jag om att jag fick bort en varning på Fuska.se,sen såg jag en kille gå på lina.Sen hade Admin gjort ett online spel,ett krigsonlinespel,jag kallade mig själv Pingvinen och sen så blev jag plötsligt Lanky Kong som stutsade omkring på marken.Sen hade jag bara två usla krigsskelett.Det var 3 spelare,Mellanmjölk,NesseN och jag.Mellanmjölk bombade sönder NesseNs bas,sen gick han och atteckerade mig med varulvar med krigsflygplan.

Du bör nog hålla dig borta från fuska.se, du verkar inte må riktigt bra.
Nivå 0 · Nykomling

inte du heller Nessen

Nivå 3 · Lärling

jag drömde om älgar, det gör jag nästan alltid.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Sluta bråka,berätta om era drömmar.. ^^

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

hehe, men ganska kul, han drömmde bara en massa saker om fuska.se

24 Jan 2006
Nivå 6 · Fuskare

Drömde om musik. Allt var så härligt, träffade massa sångare/musiker och all musik var så bra. Osså vaknas man av det hemska ljudet från väckarklockan..Ush.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vadå? Den stämmer ju fullständigt korrekt. Jag bombar alltid sönder din bas, NesseN, och varulvskrigsflygplan är min strategifavorit sedan måånga år tillbaks.

Senast ändrad:

25 Jan 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Drömde att jag var i en Lindex-butik, vad jag nu gjorde där.

Min katt var där, och så vvar det värsta lekhörnan!

Plasma-TV, X-box, GameCube, Playstation 2 m.m.

Och min katt var där... Ganska konstigt... :wacko:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in