💬
Logga in
Fuska.se

Vad Drömde Du I Natt?

63 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Jag brukar ha jätte sjuka drömmar.I en o samma dröm drömde jag om att jag fick bort en varning på Fuska.se,sen såg jag en kille gå på lina.Sen hade Admin gjort ett online spel,ett krigsonlinespel,jag kallade mig själv Pingvinen och sen så blev jag plötsligt Lanky Kong som stutsade omkring på marken.Sen hade jag bara två usla krigsskelett.Det var 3 spelare,Mellanmjölk,NesseN och jag.Mellanmjölk bombade sönder NesseNs bas,sen gick han och atteckerade mig med varulvar med krigsflygplan.

Ni kommer säkert höra sjukare drömmar,jag har för mycket fantasi. :bah:

Jag tar dig på donkey konga :angry:
Nivå 4 · Lärling

I natt drömde jag att jag tjusade tjejer.

Nivå 7 · Fuskare

vet inte vad jag drömde inatt men för inte längesen drömde jag om att jag va tommi vercetti i gta vc och skulle ta över en helikopter som va i ett hus som ägdes av en galen pyroman med motorsåg

↗ till inlägget

Jag brukar ha jätte sjuka drömmar.I en o samma dröm drömde jag om att jag fick bort en varning på Fuska.se,sen såg jag en kille gå på lina.Sen hade Admin gjort ett online spel,ett krigsonlinespel,jag kallade mig själv Pingvinen och sen så blev jag plötsligt Lanky Kong som stutsade omkring på marken.Sen hade jag bara två usla krigsskelett.Det var 3 spelare,Mellanmjölk,NesseN och jag.Mellanmjölk bombade sönder NesseNs bas,sen gick han och atteckerade mig med varulvar med krigsflygplan.

Ni kommer säkert höra sjukare drömmar,jag har för mycket fantasi. :bah:

NesseN,tycker du att jag ska hålla mig borta från Mario Kart DS också för att jag drömde att jag körde race med mina klasskamrater i en kuddmobil?

Mellanmjölk: Jag är nästan säker på att jag skulle bomba sönder dig.

Nivå 11 · Veteranfuskare

NesseN: Det ligger ingen prestige i att vinna i Donkey Konga, och verkligen inte i tonåren.

Tomatketchup: Nice try, boy :huh:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

NesseN: Det ligger ingen prestige i att vinna i Donkey Konga, och verkligen inte i tonåren.

:(
26 Jan 2006
Nivå 3 · Lärling

Jag brukar Drömma om att någon Jagar mig när jag försöker Skrika på Hjälp låter det inget och ibland stannar mina föter i golvet så att han som jaga mig kommer ikapp

↗ till inlägget

Okej,okej,kanske inte bomba sönder men.....äsch. :angry:

Nivå 2 · Novis

Drömde inget i natt.

Jag gillar The Rasmus, och en dag fick jag deras autografer! :cool: .... sen vaknade jag :(

Nivå 7 · Fuskare

inget jag kan komma ihåg från inattas...

däremot minns jag för typ 7-8 år sedan så drömde jag en dröm om timon och pumba som jag kommer ihåg starkt

Nivå 4 · Lärling

Vilket sammanträffande!

Jag drömde om Timon & Pumba i natt!

27 Jan 2006
Nivå 3 · Lärling

En fråga.. Varför i hela Friden drömmer ni om Timon och Pumba för?

Gillar ni dom ? :blink:

Man kan drömma om vad som helst.T.ex drömde jag i natt att jag åt en hatt.

↗ till inlägget

Man kan drömma om vad som helst.T.ex drömde jag i natt att jag åt en hatt.

haha, rolig dröm..

Nivå 10 · Veteranfuskare

Kommer inte ihåg ifall det var igår,men jag drömde om att byggarbetare krigade mot sånna där poliser i Cs (Counter strike..).. :blink:

Nivå 6 · Fuskare

Drömde om tjejer..En unberbar dröm som slutade i ett j*vla tjutande från väckarklockan..

Nivå 3 · Lärling

att jag vann en fotbollstunering SOLO (medveten var jag)

28 Jan 2006

I natt drömde jag att jag skulle åka flygplan till min granne.

Nivå 6 · Fuskare

Inatt drömde jag att jag och typ 3 st till var i krig mot

100000000 män. Mitt lag hade otur för en av dom 3 som var på mitt lag var överviktig. Det är vad jag kallar fusk. <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in