💬
Logga in
Fuska.se

Tips På Något Bra Strategispel.

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Kan någon tipsa mig på något bra strategispel för jag ska köpa ett och det ska inte vara Command & Conquer för jag har redan spelat dem.

Nivå 0 · Nykomling

Warcraft 3

BFME (Battle For Middle-Earth a.k.a. Slaget Om Midgård).

Skaparna av Command & Conquer har gjort detta spel. Riktigt skönt system har dem och jag tror du bör ta dig en titt på det. Fast det är ganska tråkigt ut i längden efter att man spelar det.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

BFME (Battle For Middle-Earth a.k.a. Slaget Om Midgård).

Skaparna av Command & Conquer har gjort detta spel. Riktigt skönt system har dem och jag tror du bör ta dig en titt på det. Fast det är ganska tråkigt ut i längden efter att man spelar det.

Kanske ska kolla in det.

Civilization 1, 2, 3, 4.

25 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Rise Of Nations.

26 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Rise Of Nations.

Jag har spelat det hos en kompis och jag tyckte om det.

Rise Of Nation är mycket mysigt. Men för lite möljligheter att göra i spelet. Visst... kriga, atombomb och Pansar vagnar. ^^' Skoj.

Men du bör kanske vänta ett tag. Snart kommer ju även BFME II och kanske något nytt Strategi spel?

Nivå 0 · Nykomling

Bättre att vänta till Slaget om midgård 2 än ettan, men Empire at war kommer ju snart :)

Nivå 0 · Nykomling

age of empire, både 2 och 3. dem äger, age of mythology

27 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Starcraft Broodwar.

Nivå 0 · Nykomling

Warcraft 2 & 3, StarCraft, Age of Empires 1-3, Age of Mythology, Empire Earth 2, Rome: Total War, Civilization 1-4, Lord of The Rings: Battle for Middle Earth, Dragonshard, Settlers 1-5 (inte 2), Warlords 1-4, Star Wars: Galactic Battlegrounds. Typ :)

Nivå 0 · Nykomling

Warcraft 3 + expansion, wacraft 2, rome total war + expansion, sen är

shogun total war och medieval total war inte heller så tråkiga men ganska gamla så det är nog inte många som vill spela dom... :gitarr:

Nivå 0 · Nykomling

Age of Mythology + Expansion: Age of Mythology the Titans

Nivå 0 · Nykomling

Glömde säga Rome : Total War som har enormt grymma strider !

4 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Warcraft 2 & 3, StarCraft, Age of Empires 1-3, Age of Mythology, Empire Earth 2, Rome: Total War, Civilization 1-4, Lord of The Rings: Battle for Middle Earth, Dragonshard, Settlers 1-5 (inte 2), Warlords 1-4, Star Wars: Galactic Battlegrounds. Typ :)

hjälp rome total war vill spela online

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in