💬
Logga in
Fuska.se

Utomlands

26 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Vad e det längsta ni varit utomlands? Nästa jul så ska jag till perth i australien i 5-6 veckor, och kanske flyga runt lite till melbourne och sydney.

Och hur många gånger har ni rest? Jag har varit 2 ggr i Finland, 2 ggr på Mallorca, 2 ggr på kreta, 1 gång i Danmark och fyra ggr på Gran Canaria.

Nivå 8 · Veteranfuskare

ja restä ända til kirona än gon B) :) :D :cool: :kung:

å ja bor i trälebårj

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

lång resa, men jag sa utomlands...

Nivå 7 · Fuskare

längsta är nog till florida, men skall till san fransisco

jag har varit i/på mallorca, italien, danmark, island, norge, tyskland, cypern, frankrike, belgien, österrike, usa kanske några fler

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ja restä ända til kirona än gon B) :) :D :cool: :kung:

å ja bor i trälebårj

Lengsta jhag räst er til Stan!!"2

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #6

Och jag som tyckte jag hade rest mycket. Var du i Miami när du var i Florida? Skulle gärna åka till USA asså

Nivå 0 · Nykomling

ja bo i kina ja e kinese

Nivå 5 · Fuskare

Turkiet är det ända jag varit i förutom Norge :D

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Och jag som tyckte jag hade rest mycket. Var du i Miami när du var i Florida? Skulle gärna åka till USA asså

ja, jag var i miami! Där va det riktigt fint!

Vissa ställen t.ex österrike och belgien har jag bara varit i på det sättet att vi har åkt igenom när vi bilat nånstans, så ajg ahr inte varit på semester i alla de ställena... ;) ;)

men min familj reser mkt utomlands, det får jag hålla med om.

Nivå 5 · Fuskare

Jag har inte vart i så många länder..Men jag har vart i Danmark,Norge(inte säker)England,Ethiopien,Eritrea..Sen har man väl landat i olika länder på vägen med planet :P Har inte vart i så många,men jag vill åka till Usa,Spanien,Italien å Grekland

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det längsta jag har varit är Los Angeles.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Har varit iväg i Honduras då min syster bodde där :).

Har varit i typ... Danmark, Frankrike, Belgien, Tyskland, England, USA, Grekland, Honduras, Kroatien, och i sommar Spanien :)... ~ Kanske ngt mer när jag var mindre :P

Senast ändrad:

3 Feb 2006
Nivå 4 · Lärling

Det längsta jag har rest är nog bara Rhodos. Men det var gött, det med.

Nivå 7 · Fuskare

Det längsta är nog Thailand. Och vi ska åka dit om 3 veckor igen :)

Sedan har jag också varit i Finland, Norge, Danmark, Sverige och England :P

Det längsta jag rest är till Cypern.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Vad e det längsta ni varit utomlands? Nästa jul så ska jag till perth i australien i 5-6 veckor, och kanske flyga runt lite till melbourne och sydney.

Och hur många gånger har ni rest? Jag har varit 2 ggr i Finland, 2 ggr på Mallorca, 2 ggr på kreta, 1 gång i Danmark och fyra ggr på Gran Canaria.

Jag vet inte vad som är längst bort men jag har varit på Rhodos 3ggr (ska dit igen till sommar) Mallorca 2ggr, Sardinien 1ggr, Menorca 1ggr och Danmark 2ggr.

Senast ändrad:

5 Feb 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har varit i Australien två gånger. Det var väldigt varmt där.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag har bara varit utomlands några gånger och då var jag i Dammark på backen och tivoli i Köpenhamn. Så mitt svar är Dammark.

Nivå 3 · Lärling

Det längsta jag har varit var i Egypten.

Jag har varit i Spanien, Frankrike(lite) Tyskland,Danmark och ett ställe till men jag har glömt av vad det heter.

Nivå 11 · Veteranfuskare

När jag var i Tyskland så hade jag väldigt roligt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in