💬
Logga in
Fuska.se

Hur Får Man Tjejerna

12 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

hej hur får man tjejerna till att ligga med en. jag har tutat och de har hoppat in i bilen sen kör jag i väg till en öde plats. och sen kliver jag ur bilen men då går hon bra vad gör jag för fel???

↗ till inlägget

hej hur får man tjejerna till att ligga med en. jag har tutat och de har hoppat in i bilen sen kör jag i väg till en öde plats. och sen kliver jag ur bilen men då går hon bra vad gör jag för fel???

Du ska inte kliva ur bilen.
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

okej

22 Feb 2006

Vad hände sen! måste få veta! kan du skicka bild?

23 Feb 2006
Nivå 2 · Novis

Bilen börjar bara skaka och man hör ett knarrande ljud. Om du undrar om man får se något så är det tyvär fel. Personenra bara sitter kvar i bilen som om ingenting händer.

28 May 2006
Nivå 4 · Lärling

synd, hehe:D

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

va f*n ska du kliva ur bilen för? hur ska hon då ligga med dig? lol xD

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

hah, det har du en poäng i :P
29 May 2006
Nivå 7 · Fuskare

ligg med henne sen döda henne du förlorar pengar på det

30 May 2006
Nivå 7 · Fuskare

Varför ska man ligga med dem? Det är väl ändån inte som i VC att man får extra liv?

Nivå 6 · Fuskare

Jo, man helas om man ligger med dom.

31 May 2006
Nivå 7 · Fuskare

Är det inte så att man måste åka till en öde plats där det finns gräs? =>

1 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Är det inte så att man måste åka till en öde plats där det finns gräs? =>

behöver inte vara gräs,man kan vara vart som helst bara det inte är några månniskor i närheten.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in