💬
Logga in
Fuska.se

60-tals Musik!

36 svar · startad

Jag älskar 60-tals musik!! (vissa "tidiga" 70-talare)

Min favorit är nog "Crocodile Rock" med Elton John!

aja är det nån annan som gillar 60-tals musik????

Sriv också vilken favvo låt! ;)

19 Oct 2005

Jomen Självklart! Ritchie Valens & Elvis Presley.

60-talet är ju grunden till alla musik som finns nu!

Elvis låt Hound dog brukar man ju ha på hjärnan hela tiden.;)Gillar dock inte all annan 60-tals musik spec mkt.

↗ till inlägget

Jomen Självklart! Ritchie Valens & Elvis Presley.

60-talet är ju grunden till alla musik som finns nu!

skulle vilja opponera mig lite där... men inget jag orkar förklara nu...

29 Oct 2005

Beach Boys for teh win!

9 Nov 2005

självklart ska man höra på 60 tals musik och åka i 60 tals bilar!

21 Nov 2005

gillar inte 60 tals musik alls nästan ''

Elvis-Devil in disguise(stavning???????)

den e så äckligt bra

22 Nov 2005

nån som har en 60 tals bil??? (asså eran familj!)

19 Feb 2006

Självklart! Men enligt mig så är 50-tals musik bättre ½

Jag gillar inte 60-tals musik. Det är inte min typ av musikgenre direkt.

Bambi

The Beatles någon? :(

Elvis gjorde en låt som jag tror hetter- Ghetto Child, rätta mig någon ifall det är fel!

NesseN: The Beatles är ju typ en legend band, men vet dock ingenting om dem..bara att Ringo Star sköts till döds...

Senast ändrad:

Karamellkungen

Jag lyssnar inte så mycket på 60 tals musik, det är inte riktigt min still överhuvudtaget. Angående The Beatles så såg jag en dokumentär om mannen som dödade Elton John. Han hade ett annorlunda liv kunde man lugnt säga...

↗ till inlägget

Jag lyssnar inte så mycket på 60 tals musik, det är inte riktigt min still överhuvudtaget. Angående The Beatles så såg jag en dokumentär om mannen som dödade Elton John. Han hade ett annorlunda liv kunde man lugnt säga...

Han var ganska fet vad jag kommer ihåg av honom och han såg ganska sjuk ut.

Karamellkungen
↗ till inlägget

Han hade ett speciellt liv och var utstött etc.

↗ till inlägget

De flesta mördarna brukar ha haft ett speciellt liv.

Bambi
↗ till inlägget

Elton John är var inte en medlem i The Beatles..?
Karamellkungen
↗ till inlägget

Var han inte? Det var i alla fall någon i det bandet som blev nedskjuten i New York utanför sitt hem.

Du menar John Lennon.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in