har klarat ut det fatta ägig bil man har sist ska inte avslöja nå. redan :cool:
fård gt lätt
har klarat ut det fatta ägig bil man har sist ska inte avslöja nå. redan :cool:
fård gt lätt
alltid när jag vinner över en blacklist medlem så väljer jag inte marken där man får motståndarens bil. de ända jag har är mitsubishi Eclipse och Ford Mustang GT.
alla mina bilar är Cobalt S något, Ford Mustang GT, Mazda RX-7, Mitsubishi Eclipse, Porsche Cayman.
jag är på 8:ånde plats. ska köpa Mitshubishi Lancer snart. och om ni vill ha Level 1 poliser så ska ni bara fixa om bilen sen tror dom att det är en annan bil. ni behöver inte slitta med helikoptrar o allt sånt!
men jakterna e så otroligt tråkiga om man inte har typ 3-4 i jaktsvårighet.. det e jobbigt i slutet när man har 6-stjärniga poliser efter sig.. men det e då det e som roligast..
jag har tre bilar två rival bilar och en bil som jag har gjort själv :ph34r:
förresten jag e på black list rival 7 eller 8 och har en massa stålar och bilar!!!!!! :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:
har kommit till blacklist 4 och håller på att klara alla utmaningar till denna ,
jag har satsat på att ta rivalernas bilar och jag har nu 8st, så det är bara att välja ..har 3st som är fullt utrustade an prestanda en gallardo, en viper och en porche, men har lite svårt att klara en milstolpe ,, det är att köra inn i 32 polisbilar och komma undan .. kom nu sist jag provade bara 28st sen va jag fast,,, :cool: B)
Jag körde Challenge Series igår o körde Black Edidtion Challenge alltså målet e att man ska få 500,000 i bounty o sen uundvika SUV Poliserna och dom e ju kraftiga som bara den och jag klara mej med 1,670,000 Bounty genam att köra ner typ som stor antenn och när jag körde ner den så ramla det ner en ring över min bil så ingen kunde se mej så jag stanna där o vann hela saken alltså med lite tur :P
Jag har en Lamborghini Gallardo och ligger på Blacklist 5 ^_^
Har en Cayman S,Murcielago,Viper,Punto,DB9 och SLK 500 och ligger 2:a på Blacklist.
Alla är topptrimmade förutom SLK 500.
jag har klarat ut spelet och jag hade en porshe
:cool: nån som vet hur man använder hydralik i need for speed underground 2 till ps2??:cool:
här kommer mina bilar , slk 500, audi tt, eclipse, mustang GT och lamborghini Gallardo.
Förutom de bilar jag har så har jag över 500.000 pengar oxå(har klarat karriären :D )
Jag har haft spelet i en vecka och redan varvat det!!! Bra va?
Jag varvade det på 1-2 veckor tror jag=)=)=)
Klarat spelet 100% :kung:
Mina bilar:
Viper: Fulltrimmad
Corvette : Fulltrimmad
Murcielago : Fulltrimmad
Carrera SS : Fulltrimmad
ja jag har klarat spelet 3gånger den en av sparnigarna är med Porsche cayman custom röd, Doge Viper med viper render och blå färg, Lamborghini Gallardo custom Orange,
Corvette Gloss svart
Murecielago som är svart, SLR blaning av custom så det är olika färger från olika håll, Porsche carrera metalica gråå M3 gtr med orginal färg
Jag har black edition så ni vet :kung:
Jag är på Blacklist4 och kör en mitshubitsi Lancer och en fulltrimmad Lamborghini Gallardo som jag fick från Blacklist 6. Behövde bara lägga i ultimat lustgas. B)
Jag har klarat hela spelet!!!!
Har en BMW!!!
HEHEHEHE :kung:
på underground 2 så håller man in R1 och sen vrider man på L3.
Vet någon hur man får möta MIA i sin bil jag vet inte vilken färg det är är det på metalica.för när polisen letar efter en så säger hon att det är silver men det ser ut som grå skulle va kul om någon kunde hjälpa mig med det
lite tråkit att inte porsche carrera 4s är med för den har jag åkt i i 200blåss
ferrari finns till datan man kan ladda ner den till datan så har har man en ferrari 360
skulle va kul om ferrari 360 va med på most wanted själv har jag åkt ferrari 360
ha det bra skulle va kul om någon kunde hjälpa mig med färgen på most wanted!!
adda mig på msn [email protected] kan jaag skicka bilder på most wanted som är unika
ja jag har alla bilar på en sparning med alla i full trimm
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in