Nån som läser Kalle Anka? Det gör jag iaf, men jag ska sluta snart.
Kalle Anka
helt galen i det i klass 2 - 5 men sen var det inte roligt längre
Jag läser Kalle Anka, man blir aldrig trött på den temperamentsfulla ankan Kalle Anka. Han är jätterolig och jag prenumererar på serietidningen och det har jag gjort i 3 år nu. =)
Jag har prenumererat på Kalle Anka och C:o men gör inte det längre. Ångrar att jag slutade.
Kom och tänka på att jag även prenumererar på den första årgången av Kalle Anka. :cool:
jag läste kalle anka tidningar förut men nu läser jag kalle anka pocket.
Man tröttnar inte på Kalle Anka ^^ Han är kung.
...eller, egentligen är han anka >_< Men ja..
läser kalle anka har gjiort det i ty 4 år
min bok hylla e kanska proppad med tidningar :gitarr: :gitarr:
Naaa... Kalle Anka är inte min smak. Det är väl alltid kul med Disney figurer men själva serien Kalle Anka är absolut ingeting i närheten av ordet underhållande.
Prenumenerar på kalle ankas pocket, mest bara för att ha nåt att läsa ibland. Börjar skämmas litegrann eftersom min hylla är fylld med flera rader av kalle böcker. Känner mig lite nördig. Fast hall of fame böckerna med don rosa serier är rätt sköna.
Jag prenumererade på Kalle Anka´s Pocket förut.
Det var ganska många som läste Kalle Anka iaf.
jag prenumenerar på kalle anka man tröttnar aldrig
↗ till inläggetPrenumenerar på kalle ankas pocket, mest bara för att ha nåt att läsa ibland. Börjar skämmas litegrann eftersom min hylla är fylld med flera rader av kalle böcker. Känner mig lite nördig. Fast hall of fame böckerna med don rosa serier är rätt sköna.
Jag tycker inte att man blir en nörd för att man läser Kalle Anka. Det är många som gillar Kalle Anka.
jag har läst kalle anka i åratal och jag tycker det han äger :P
Prenumerade på tidningen tills för 2 år den.Min brorsa prenumerar på den nu.
Läser inte så mycket Kalle Anka nu förtiden.
läste kalle anka i 3:an den var ganska bra då men sen tröttnade jag på den
Läser inte kalle, tycker inte det är så bra..
Kalle Anka Äger!!!
Mest gillar jag serier av Don Rosa för att de är mer verkliga. Han har också så roliga detaljer i teckningana. Jag har nyss börjat på en hemsida om kalle och de andra karaktärerna från ankeborg. (KvAck-KvAck).