↗ till inläggetOkej, sånt är ganska vanligt.. Men har ni däremot lyckas få Chain Chomp när ni ligger först? :rolleyes:Nej.... det är klart de inte har större chans då... det är bara det att det blir slumpmässigt något special vapen...
Mario Kart Double Dash!
Chain Chompa har jag fått som 2 men aldrig 1.
En sak ja galdrig glömmer var i Mushroom City då Baby Mario och Baby Luigi fick Chain Chomp. Då for dom in i en väg och satt fast i den.
Sen när alla varven var klara blev dom 15 min efter :P
Händer en del roliga saker på MKDD.
Glömmer aldrig när jag körde med Yoshi och hade fått specialägget då åkte jag ganska nära en blomma på Mario Circuit blomman högg efter mig och missade.
TRODDE jag men sen märkte jag att ägget var borta. ^_^
Kan blommorna äta upp äggen!? :D
En sak som jag tycker att är dåligt är att man inte kan köra utan vapen
så man kan tacklas istället.
Tycker det är mycket roligare.
Mitt var ändå värst :P
En sak som hände när jag spelade en gång var att jag & syrran satt å spelade. Hon gick iväg så jag väntade på henne länge innan jag gick i mål. Jag tror jag väntade minst 30 min eller nåt sånt, men till slut körde jag in i mål och ändå blev jag 7:a sen när jag kollade på hur lång tid det hade tagit för de andra såg jag att Baby Mario och Baby Lugi kom i mål ca 50 min senare än alla andra!!! Det var knäppt!
↗ till inläggetJo, det händer ibland att de fastnar i väggar och sånt. Men 50 minuter har jag aldrig sett, men däremot 50 sekunder. :rolleyes:En sak som hände när jag spelade en gång var att jag & syrran satt å spelade. Hon gick iväg så jag väntade på henne länge innan jag gick i mål. Jag tror jag väntade minst 30 min eller nåt sånt, men till slut körde jag in i mål och ändå blev jag 7:a sen när jag kollade på hur lång tid det hade tagit för de andra såg jag att Baby Mario och Baby Lugi kom i mål ca 50 min senare än alla andra!!! Det var knäppt!
:D men det var 50 min
Har sett 15 min :P
Såg luigi köra igenom en palm på Peach beach en gång.
↗ till inlägget:cool:Såg luigi köra igenom en palm på Peach beach en gång.
↗ till inläggetSjälv kör man för att skjuta ankorna på Peach Beach... :lol:Såg luigi köra igenom en palm på Peach beach en gång.
om du ligger långt bak får du ofta chainchomp
det är ju inte så konstigt
↗ till inläggetDK´s och Bowser´s specialare är ju sånna specialare som man även får när man ligger först... Även Yoshi´s och Birdo´s ...det är ju inte så konstigt
Älskar DK :)
Den är ju bäst att få först typ, samma med Bowser.
Men det är störande när nån slänger ut Bowser skal på Baby park
Jag hatar items rent av. Om jag lägger ut ett banan skal på lopp 1, så blir det en dödsfälla för mig själv på lopp 2... Och när jag skjuter fram saker åker jag in i dem 5 sekunder senare...
En gång flög Baby mario & baby luigi in i vägen och satt fast och de kom imål efter ca 40 min :P
↗ till inläggetDet är ju värst om man kastar ett bannan skal framåt och kör på det själv och ramlar ner i stupet :PJag hatar items rent av. Om jag lägger ut ett banan skal på lopp 1, så blir det en dödsfälla för mig själv på lopp 2... Och när jag skjuter fram saker åker jag in i dem 5 sekunder senare...
Fast det är roligt när man träffar den som är före med ett bannan skal :P
om man kör 2 då skrattar man ihjäl sig om den andra gör så...
↗ till inläggethmm, det där med bananskalen känner jag igen. Fast jag har råd med sådana misstag. :visslar:Jag hatar items rent av. Om jag lägger ut ett banan skal på lopp 1, så blir det en dödsfälla för mig själv på lopp 2... Och när jag skjuter fram saker åker jag in i dem 5 sekunder senare...