Baby Park. Tja, jag vet inte riktigt... Den passar ju perfekt in på namnet med dess form. Den är ju en riktigt baby den banan, jämförelsevis till dem andra.
Mario Kart Double Dash
Jo, speciellt om man gämför med Rainbow Road :P
Men Baby Park är för kort och Rainbow Road är för lång ;)
↗ till inläggetBåda är helt utmärkta tycker jag. Det ska vara någorlunda variation på banornas längd och storlek, så allt är perfekt. Rainbow Road skulle gärna ha fått vara lite längre, inget mig emot. ;)Jo, speciellt om man gämför med Rainbow Road :P
Men Baby Park är för kort och Rainbow Road är för lång ;)
Ni ska veta att det är jobbigare på Mirror Mode på DS än på GC,eller det är vad jag tycker. >.<
Okej, tycker det är svårare också på DS ;)
Ja ja.... Sluta skryt om svårheten... Jag tycker att Mirror Mode är jättelätt. ;) That´s it! :)
Tycker att Dk Mountain är roligast på Mirror Mode :)
Svårast på Mirror Mode är typ Rainbow Road.
↗ till inläggetPå Mirror Mode är det antagligen aningen svårare att köra genvägen på DK Mountain. Det kommer att bli helt fel med staketet och vägen till bron. Rainbow Road: Tja, den är väl inte den lättaste precis... B)Tycker att Dk Mountain är roligast på Mirror Mode :)
Svårast på Mirror Mode är typ Rainbow Road.
Det räckar med att Rainbow Road är svårt vanligt och på Mirror Mode blir den ännu svåare.
min topp 3.
1.Dk mountain
2.Wailuigi stadium
3.Daisy boat???(båten)
Daisy boat= Daisy cruiser det är en ganska rolig bana.
Min topp 3:
1 Waluigi Stadium
2 DK mountain
3 Bowser castle
↗ till inläggetDaisy Cruiser är namnet på den banan...min topp 3.
1.Dk mountain
2.Wailuigi stadium
3.Daisy boat???(båten)
Min topp 3 skulle väl ha sett ut ungefär så här:
1. Dino Dino Jungle
2. Dry Dry Desert
3. DK Mountain
Min yopp 3:
1, Luigi Circuit
2, Mushroom Bridge
3, Waluigi Stadium
↗ till inläggetjaha du säger blind styren till mig va!i dag van jag mirror mode men jag tycker det är så störande när allt ska vara spegel vänt. liksom när man byter gubbe på bilen då hoppar dom åt andra hållet och samma sak när man tutar. men mest av allt så undrar jag varaför ska tekstten ska var bak vänt t.e.x. mario kart ''trakoiram'' och ingen mellan rum heller!
Ne men tilll dom andra :P