Rainbow road är inte svårast...
Mario ciurcut är den drygastre banan
Rainbow road är inte svårast...
Mario ciurcut är den drygastre banan
Ne, mario Circuit är bland dom roligarre ;)
↗ till inläggetMario Circuit är väl ganska rolig. Fast jag har ändå små problem med den banan,,, Dock så kvittar det, jag vinner ändå, trots misstagen. B)Ne, mario Circuit är bland dom roligarre ;)
Okej, den banna var ju på Nitendo-SM ;)
Var inte med där glömmde bort när det var
Gillar inte att köra rainbowroad, på den slingriga biten så blir jag ofta nertacklad.
Hursomhelst så kan en moderator låsa detta nu så att inte detta bli en mariokart chatt. För jag har fått veta det jag ville.
↗ till inläggettss, själv så orkade man inte delta i SM. Eller ville snarare inte. Pga det andra spelet... Kan ju bara MKDD och SSBM.Okej, den banna var ju på Nitendo-SM ;)
Var inte med där glömmde bort när det var
Cooliz: Det är lättare att att dem där svängarna om ma sladdar... btw, tråden kan väl fortfarande vara öppen för diskussion? ;)
Okej, jag skulle ändå om jag var med i Nintendo SM förlora ;)
↗ till inläggetPå nästa Nintendo-SM så skall jag lätt delta, om Mario Kart är med dvs. Eller om nåt annat spel jag har är med. Vilken tycker ni är sämsta karten/bilen i spelet?Okej, jag skulle ändå om jag var med i Nintendo SM förlora ;)
Sämst, ingen är dålig tycker jag, några är lite sämre men inte dåliga.
↗ till inläggetVilken tycker ni är sämsta karten/bilen i spelet?
jag tycker bowsers, inte för att den är dålig utan för att ajg alltid har otur med den.
Bowser´s kart är snabb, men inge vidare bra på att svänga.
Parad kart
Parad Car är bland dom bättre ad jag tycker ;)
eller pipes är dom sämsta
↗ till inläggetPiranha pipe är hyffsad tycker jag. Men Boo pipe måste vara den sämsta möjliga. Yoshi´s bil är också bland dem 3 sämre.eller pipes är dom sämsta
En av dom sämre är helt klart King Boo´s kart.
Jag spelar endast med den bästa karten, Diddys Tåg. Men vilken är näst bäst?
jag tycker Bowser jrs bil är den bästa Bullet bill bilen(vet inte vad den heter)
Bulet blast eler nåt sånt heter det.
Det är min tredje favorit bil.
den e ganska bra o så gillar jag Toads bil också... :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in