↗ till inläggetSeriöst, 5 sekunder är helt osannolikt. Jag hinner väl komma upp och kasta bumerangen på de där targeten på vänster sida på 5 sekunder. B) Yeah!! Skulle gärna vilja se någon form av bevis på den där 5-sekundersrundan...20,82 :P
Han går inte att få bättre med :wacko:
Ssbm, Break The Targets!
Nismojoe.com, han där har 4 s typ :blink:
↗ till inlägget4 sekunder är ju inte ens en mölig tid att få. I sånna fall måste bumerangen fått fnatt eller nåt... Eller så att bomben hade väldigt stor explosion :PNismojoe.com, han där har 4 s typ :blink:
Kollade han har 5,77, det är skills.
Men vi har nu sammanlagt 00:06:50:50.
Fick 15 s med Flaco och 16 s med Fox :)
↗ till inläggetJag har inte kört något alls idag. :bah: Så jag har inga nya tider. :cool:Kollade han har 5,77, det är skills.
Men vi har nu sammanlagt 00:06:50:50.
Fick 15 s med Flaco och 16 s med Fox :)
Men ska väl göra det nu.
btw, bra tider ;)
Kunde fått 13-14 s med Fox men klantade mig och rammlade ner :(
Men sånt händer
Kom på att jag fick 18 s med Bowser :D
Jag fick också ett nytt rekord idag 00:15:20 med Jiglypuff
Nytt rekord med Falco 13,36 s :D
↗ till inlägget:blink: Väldigt bra. Jag fick 2 nya rekord på 15 minuter. 13 sekunder med Fox och 15 sekunder med Falco. B)Nytt rekord med Falco 13,36 s :D
men alltså 5:77 på young link hur *** gör dom?
Rekordet är typ 5,111 med Young Link
Petey Pirhana: Hur får du 13 med Fox? :blink: Jag har tyo 15 med han.
Nu är total tiden 06:47:31
↗ till inläggetTja... Jag tar typ 5 targets på 3 attacker. Fast tiden var närmare bestämt 13,8 sekunder. Hur gjorde du med Falco? :blink: Jag som tyckte mitt var bra B)Rekordet är typ 5,111 med Young Link
Petey Pirhana: Hur får du 13 med Fox? :blink: Jag har tyo 15 med han.
Nu är total tiden 06:47:31
Dr Cheat: Jag har 12 sekunder med Jigglypuff. ;)
Som Nismojoe gör jag med Flaco, men inte lika snabbt.
Fast när han hoppar på väggen på slutet gör jag inte
↗ till inläggetDr Cheat: Jag har 12 sekunder med Jigglypuff. ;)
Hur kan du fått det ?
Jag har 00:14:8* nu
Mewtwo är omöjlig att få bättre med :(
Fast jag missar alltid 1 bricka.
↗ till inläggetVad har ni med Mewtwo? Jag har 12 sekunder:) :bah:Mewtwo är omöjlig att få bättre med :(
Har också svårt att få bättre med Mewtwo, eftersom jag hade högsta möjlig snabbheten och gjorde det hur bra som helst. Jag kan med Mewtwo ganska bra också... Fördelen med att köra med alla gubbar :P
↗ till inläggetOkej har 15 s.Mewtwo är omöjlig att få bättre med :(
Det är svårt att få bättre för då måste jag träffa 3 stycken där uppe samtidigt ;)
Men jag försöker och tillslut klarar jag det. Då får jag runt 12-13 s :)
Nja, för mig blir det så att jag står på ed av de där rörliga grejerna och slår A-upp på 2 av dessa target. Den längst åt höger är ju omöjlig i en smäll, så då kan man ju alltid chansa med någon attack... B kanske... Bara att prova sig fram ;)
Okej, jag hoppar till vänster dirket till targeten som kommer där med saken, slår den och hoppar upp och slår 2-3 stycken targetar där uppe.
↗ till inläggetOsmart :POkej, jag hoppar till vänster dirket till targeten som kommer där med saken, slår den och hoppar upp och slår 2-3 stycken targetar där uppe.
Såhär gör jag:
Först tar jag den target som rör sig ovan än själv i början, Efter det så har jag den andra röliga under mig. Då hoppar jag och slår ner svansen på den och samtidigt den som är under den. Sedan hoppar jag ner och slår den som är längst nere i mitten och i samma hopp den som är åt höger. Och sedan hoppar jag upp på den rörliga saken och slår 2 targets högst uppe... Och ja, sedan slår jag den sista med arealattacken A-uppåt.