💬
Logga in
Fuska.se

Dagens I-landsproblem

51 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Ett ilandsproblem på helgmornar är när man är dödstrött och vrålhungrig samtidigt. När jag ligger i sängen och det enda som håller mig vaken är hungern, men jag är för trött för att gå upp och äta. Då ställs man inför svåra kval.

Nivå 3 · Lärling

Fjärren till teven är borta, DET är ett I-Landsproblem om något!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Min hand domna bort pga kylan inte särkilt skönt at vara ute i några timmar i 17-20 minusgrader.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Ett ilandsproblem på helgmornar är när man är dödstrött och vrålhungrig samtidigt. När jag ligger i sängen och det enda som håller mig vaken är hungern, men jag är för trött för att gå upp och äta. Då ställs man inför svåra kval.

Håller me de e ett riktigt I-Landsproblem
↗ till inlägget

Fjärren till teven är borta, DET är ett I-Landsproblem om något!

Nejnej. att bara ha ett par batterier till 3 fjärrisar DET är ilandsproblem!
Nivå 7 · Fuskare

hehe...

D har du ju rätt i Mujo

7 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

När man har utomhus gympa i skolan och fryser så otroligt att man inte känner av att tränings byxorna hänger under kallsongerna =/

8 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

Man skäms nästan över sig själv. Att kalla såna här små saker för problem. Men, är man en bortskämd svensk så är man.

Så jag antar att att när man har tagit sig hela vägen från skolan och ända bort till centrum ( som förresten ligger 20 meter från skolområdet ) för att köpa en liten törstsläckare, och favoritläsken är slut, borde kvalificera som ett i-landsproblem.

Man blir ju faktiskt tvungen att köpa nåt helt odrickbart. <_<

Senast ändrad:

9 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling

spetsen på min blyertspenna i skolan går av hela tiden när jag vässar den! faan

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Min hand domna bort pga kylan inte särkilt skönt at vara ute i några timmar i  17-20 minusgrader.

Mäh, je du ingen norrlänning?

Du måst ju kunna härda då. ;)

Jag körde av skotern i 26 minus utan handskar & gled med händerna i djupsnön & fick dessutom snö in i kläderna, jag rörde inte en min. =P

Jag vet inte om det tagits upp, men defekta datastolar är jävligt jobbiga. :/

Ryggstödet lossnar 24/7 & för mig är det omöjligt att ens komma in med handen/någon mejsel & skruva fast det igen. (Tack & lov har man en tjej med små händer som får hjälpa till ibland.)

Dessutom tar det en evighet innan ersättningsstolen kommer. =/

↗ till inlägget

Min hand domna bort pga kylan inte särkilt skönt at vara ute i några timmar i  17-20 minusgrader.

Händiga norrländska brudar ;). Att glöma handskarna inne i -36 är inte skönt (finland för någon månad sen).
18 Apr 2006
Nivå 7 · Fuskare

vi ska ha gemensam träning idag

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in