Ja, vad är det pinsamaste som du har varit med om.
Det kan vara på skoltid eller under fritiden, eller vad det nu än är.
Jag själv har inte varit med om så pinsama hrejer, som tur är.
Men nu vill jag veta vad ni har råkat ut för som är pinsamt?
Ja, vad är det pinsamaste som du har varit med om.
Det kan vara på skoltid eller under fritiden, eller vad det nu än är.
Jag själv har inte varit med om så pinsama hrejer, som tur är.
Men nu vill jag veta vad ni har råkat ut för som är pinsamt?
Det är för hemskt för att säga.Och för personligt,så jag säger inte det.
Jag skulle kunna säga det, men det tänker jag inte, här får man inte använda sådana ord. Dessutom skulle ni idiotförklara mig för all framtid.
Ja skulle oxå bli idiotförklarad om ja sa de pinsammaste jag har vart med om...
Oxå har jag för mig att det redan finns en sådanhär tråd
IFALL den tråden nu finns, så skulle man iallafall inte kunna skriva där, då skulle man säkert få en varning för att man har bumpat =\
* Vad är det ni har råkat ut för? :huh:
Jag skulle iallafall inte idiotförklara er.. :rolleyes: :P
asså ingen säger ju sin pinsammaste grej... :blink:
Låt mig tänka nu. Var väl när man lästa upp något i klassrummet och rösten bröts. Det var något år sen :P
Målbrottet va?Brottets mål.
Pinsammmaste säger ni, jag har svårt för att tycka saker är pinsamma. Oftast tycker jag bara själv att dom e riktigt roliga och skrattar åt mig själv.
Men, det var nog en gång när jag stod i matkön i skolan. Började dagdrömma lite och fick upp en tjej i huvudet. Det hela blev lite barnförbjudet och hon bad mig att skrika hennes namn.. (allt detta skedde i mina tankar)
Tror ni inte att jag gjorde det osså? Skrek hennes namn rakt ut och högt..
Men, det var dock mycket komiskt. Vek mig dubbel i skratt när jag insett vad jag gjort.
Står i matkön och tänker sådana tankar *komiskt*
Sådana tankar kan dyka upp i min skalle varfan jag än är. Om det så är en matkö, i bilen, ute i snön eller under ett svårt matteprov..
↗ till inläggetOh Yeah thats some nice thoughts ;)Sådana tankar kan dyka upp i min skalle varfan jag än är. Om det så är en matkö, i bilen, ute i snön eller under ett svårt matteprov..
Lol en gång på slöjden tog en tjej mig mellan benen
Sen en gång när jag skulle åka pulka med skolan så ramlade alla och när jag skulle resa mig så tog jag en tjej mellan benen :P
Ingen aning :huh:
Kommer ihåg att jag sprang in på gymnastiken utan tröja när jag gick i 1:an men det var ju inget allvarligt.
eftersom jag är som jag är finns det ingen gräns för vad jag kan göra, har rekord i att moona (visa röven från bilfönster) och lite sånt, knalla runt på stan iförd kalsingar och ett par breda röda hängslen, tills polisen sa till mig att gå hem annars skulle dom köra hem mig...
Skicka PM om ni vill veta det. ;)
Haha, ni skulle bara veta. =)
Jag tänker knappast berätta det värsta. ;)
* Det har väl hänt att man gått på fel person när man ska överraska tjejen bakifrån, kan ju tillägga att det inte alltid är uppskattat.
* Sedan på den gamla goda tiden långt före mobiltelefonen ringde jag till vad jag trodde var min tjej och pratade ut lite om en händelse, tyvärr hade man ringt fel & det var en kristen tant som nog fick en hjärtinfarkt vid andra luren.
Sedan har det hänt lite saker på fyllan, men pinsamheter vet jag inte om man ska kalla det.
När jag en gång vaknade väldigt sent och skulle till skolan så slängde jag bara på mig kläderna, vilket jag skulle gjord lite mer noggrant skulle det komma och visa sig. Det pinsamma var när jag kom till skolan hade jag min pyjamaströja på mig. Det är nog det pinsamaste jag har varit med om. =)
Detta är kanske inte den pinsammaste men jag berrättar.
Jag satt i klassrummet och kände plötsligt att jag hade gaser jag knep igen och så kom det in *Blaf* fis alla iklassen höre det men jag spelade med och sa "Vem är det som fiser så ljudligt!?" Sedan han som satt bred vid min "Den kommmer här ifrån." Då tittade alla i klassen på mig. Då blev det världens krid jag fick tänka ut något fort och jag sa. "Det är bara naturgaser". Och då skarattade hela klassenijäl sig ochså kom en anna klass förbi och frågade. "Vem släppte bomben". Jag har varit med om pinsammare saker men jag undviker dessa. Och så den klassiska glömma låsa dörren på toa.
Jag tänker inte idiot förlara någon.
:kung: Jag är visst en kung på att ha det pinsamt :kung:
Har inte hänt mig något pinsamt för mig..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in