Hoppa till innehåll

Pinsamaste Som Du Har Varit Med Om?


Fusion
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ENGULBanaaAaAaN

När jag skulle cykla hem från skolan körde jag in i en soptunna en massa såg på :(

 

Sånt är ju inte pinsamt. Jag tycker det är kul när jag ramlar, om jag inte för ont då.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det pinsammaste jag har vart med om är när jag sätte mej på ett tuggumi

så att det fastnade på mina jeans (På Ändan :lol: ) Jag gick runt i kanske

20 min tills en kompis sa att jag hade ett tuggumi på arslet. Alla började

skratta och där stod jag helt röd i ansiktet :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Yantra

jag gjorde en klantig grej för några år sen: jag och min kompsi tävlade med våra cyklar så häslade jag på en tjej som gick förbi så körde jag in i trottar kanten och flög framlänges och bröt nyckelbenet(aj som faen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eftersom jag är som jag är finns det ingen gräns för vad jag kan göra, har rekord i att moona (visa röven från bilfönster) och lite sånt, knalla runt på stan iförd kalsingar och ett par breda röda hängslen, tills polisen sa till mig att gå hem annars skulle dom köra hem mig...

 

jotack, jag vet att det är brutalt roligt ;) har faktis ett gammalt åtal mot mig för att moonat en buss, men dom la ner det i brist på intresse, blottning på offentlig plats :D men man kan göra sjuka grejer på fyllan... var ute och brottades med några brevlåder och så slog jag sönder min polares brevlåda och hans morsa stog och titta på typ, inte bra.. men inte pinsamt, bara dumt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...