💬
Logga in
Fuska.se

Fusk Till The Sims 2

44 svar · startad

Trådstartare #1

är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod :( .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!?? :D

16 Jul 2005

Det finns ingen sån fuskkod.

Trådstartare #3
↗ till inlägget

Det finns ingen sån fuskkod.

joo det finns det.. det är en tjej på lunar som har det men hon kan inte förklara ordentligt... man kan ha tvillingar, trillingar och fyrlingar

19 Jul 2005

Det finns en sån kod men kommer inte i håg den men jag ska se om jag hittar den ;)

24 Jul 2005
↗ till inlägget

Det finns en sån kod men kommer inte i håg den men jag ska se om jag hittar den ;)

ja skulel oxa vilja ha den koden. snalla sag om nan hittar den :cool:

↗ till inlägget

är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod  :(  .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!??  :D

Det är bara att gå in på http://www.fuska.se

Jag tycker det är lite mysko det här med barnen i sims2.

Jag funderar om det hela inte bygger på vilken av föräldrarna som är äldst och hudfärg.

Vet ni nåt om det? <_<

11 Feb 2006

igår fick jag tvillingar utan att fuska

15 Feb 2006
↗ till inlägget

är det någon som vet vilket fusk det är till att få tvillingar till the sims 2? skulle jätte gärna vilja veta men det är aldrig någon som tipsar mig om någon kod  :(  .. så kan någon som vet vara snäll/snälla att skriva vad koden är!!??  :D

Har faktiskt sett det fusket någon gång för länge sedan...

Det var typ:

boolProp ChanceofTwins...nånting :unsure:

Kommer inte ihåg allt...

Senast ändrad:

26 Feb 2006
↗ till inlägget

twinzr2cute tror jag :medieval:

6 Mar 2006

Jag vet inte :huh:

12 Mar 2006
↗ till inlägget

ultimate chance of twins 100 eller nåt, tror jag.. :D

17 Mar 2006
undefined jag kan nog nåra koder men inte den där.... :unsure: :huh: move_objects on är en fusk kod om man vill flytta saker man inte kunde tidigare om man vill ha 50000 pengar åt dem så skall man andvända motherlode och om man inte vill att de ska växa så skriver man aging off men det här geller bara på the sims 2!!!! :P
19 Mar 2006

omg! tror jag tror jag... bla bla bla. det står ju på fuska.se!

↗ till inlägget

undefined jag kan nog nåra koder men inte den där.... :unsure:  :huh: move_objects on  är en fusk kod om man vill flytta saker man inte kunde tidigare om man vill ha 50000 pengar åt dem så skall man andvända motherlode  och om man inte vill att de ska växa så skriver man aging off men det här geller bara på the sims 2!!!! :P

jag fattar ingenting.

8 Apr 2006
↗ till inlägget

ultimate chance of twins 100 eller nåt, tror jag.. :D

jag tror den heter Forcetwins B)

11 Apr 2006
↗ till inlägget

Du kanske kan tästa med boolprop testingcheatsEnabled true :visslar:

↗ till inlägget

undefined jag kan nog nåra koder men inte den där.... :unsure:  :huh: move_objects on  är en fusk kod om man vill flytta saker man inte kunde tidigare om man vill ha 50000 pengar åt dem så skall man andvända motherlode  och om man inte vill att de ska växa så skriver man aging off men det här geller bara på the sims 2!!!! :P

alltså jag har prövat det fusket och du gick det med att man tog: moveobjects on

direkkt... :huh:

Det finns hur många fusk som helst till The Sims 2!

Pengarfusket är:

kaching = 1000 simdaler

motherlode = 50000 simdaler

(För att få fram fuskrutan klickar du på Ctrl+Alt+C)

12 Apr 2006
↗ till inlägget

Jo det fins ett fusk:

Boolprop testingcheatsEnabled true

Sen när du är inne på tomten klickar du på gubben och håller innne shift.

Sen så ska du leta efter få tvilingar fast det står på engelska. Jag tror att det går med boolprop

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in