💬
Logga in
Fuska.se

All Work Work Låten =d

15 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Vet ni den där reklamen som typ dom sjunger all work work genom hela och sen på slutet sen står det typ: vi vet att ni sliter hårt för era pengar det gör vi ochså...

jag tror det är något bolag typ som har aktier eller nått.. frågan är vad heter

låten som är med i reklamen?? den är ju J*VLIGT bra och vill ha den men hittar inte namnet.. (jag vet inte vilken kanal den är på men i reklamen så är det folk som jobbar hela tiden och mimar all work work) den låter typ som en sån där amerikansk armé låt när dom springer

Senast ändrad:

16 Mar 2006

Jag skulle också vilja veta vad den heter!

Fast denna tråd kanske borde ligga i Musik/Media.

Nivå 10 · Veteranfuskare

~Flytterliflytt~

Nivå 8 · Veteranfuskare

Går den inte a hard work, work? Isåfall heter den kanske så istället för all?

Nivå 4 · Lärling

dom sjunger Hard Work, Work ja. inte All Work, Work

Nivå 6 · Fuskare

Säkert? För varje gång jag hört den reklamen har jag inte kunnat avgöra om dom sjunger : All work lr hard Work

17 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

jag hör Hard Work, Work. iaf.. fast jag har ju dålig hörsel.. det kan jag erkänna :P

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #8

Ähum stick to subject! :angry:

18 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

Simon.. om du ej såg så skrev jag faktist att jag tror att dom sjunger Hard Work. så jag gick ej OT

Nivå 4 · Lärling

det står ju islutet att du jobbar HÅRT för dina pengar..

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag har lyssnat på den ett par gånger och det är en riktigt bra låt, tiden går lite snabbare under reklamen i alla fall. Angående vad låten heter så har jag bara en sak och säga... Om man vill ha något gjort får man göra det själv.http://forum.fuska.se/Innan_Ni_Goer_En_Tro...tar-t59554.html

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Artist: Sun Harbor Chorus

Låttitel: Hard Work

Album: Run to Cadence with US Army Airborne, Vol 2

[EDIT]

Den finns att ladda ned gratis på www.cdnow.com (www.amazon.com).

Bara att registrera sig och sen får du ladda ned den.

Senast ändrad:

22 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling

Jag vill ha en låt som var på den där reklamen i SVT. I år måste rätt bidrag vinna melodifestivalen en tant som satt i en stol med en katt var de i ett mörkt rum,man fick aldrig se tantens ansikte.Tror den låte går på Nåra reklamer på 4an också just nu.

27 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

Du minns inte nåt ord från den?

28 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

har oxå sökt efter hard work, work låten :P

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

har oxå sökt efter hard work, work låten :P

Det är ju inte direkt en bra låt...kanske om man vill leda en privatmarsch eller ska ut å jogga litte med kompaniet.

Finns ju inte ett enda instrument med i den och så låter den likadant hela tiden.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in