Hejsan, jag undrar ifall det finns nån mer här på fuska.se som lyssnar på Franz Ferdinand?
Jag tycker dem är skitbra!
Hejsan, jag undrar ifall det finns nån mer här på fuska.se som lyssnar på Franz Ferdinand?
Jag tycker dem är skitbra!
Nope, gillar inte dem så mycket, vilket betyder att jag inte lyssnar på dem. :)
Men vet iallafall att NesseN gillar dem ^^
Världens bästa band, utan tvekan :). Lyssna på barn!
Jag lyssnar inte på dem men jag tycker inte illa om dem heller.
Jag fick reda på dem genom NesseN. :wub:
Brå band,jag tycker om dem. :)
Aldrig hört, kanske inte riktigt min musik. Men för väl lyssna. Nämn en bra låt.
↗ till inläggetFranz Ferdinand - Do You Want ToAldrig hört, kanske inte riktigt min musik. Men för väl lyssna. Nämn en bra låt.
Franz Ferdinand - Walk Away
↗ till inlägget40 FTAldrig hört, kanske inte riktigt min musik. Men för väl lyssna. Nämn en bra låt.
Outsiders
Fade Together
Take me out
Tell her tonight
Ett par st utmärkta låtar.
Franz Ferdinand är ett massa bra band. ^___^
Det kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga..
↗ till inläggetMåste man vara en viss typ för att gilla en viss sorts musik? :huh:Det kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga..
Ett prima band. Dom är väl irländare? :o
hmm laddar ner första låtarna med dom nu
↗ till inläggetSkottar faktiskt! :) Kommer från Glasgow.Ett prima band. Dom är väl irländare? :o
Har typ bara hört en låt me dem å de e den som e me i FIF 2005 fast ja kommer inte ihåg va den heter...
↗ till inläggetHmm enligt mina undersökningar och statistiska uträkningar så kom jag fram till svaret: Ja det måste man nogDet kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga..
Eftersom att man är gammal headbanger så är det svårt att börja lyssna på ett band som är ett populärband bland andra som inte alls har samma musiksmak som en själv.
↗ till inläggetFår man se dina undersökningar och statistiska uträkningar? :)Det kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga..
↗ till inläggetTyvärr, hemligstämplat materialDet kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga..
↗ till inläggetDu menar fördomar då alltså :rolleyes:Det kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in