💬
Logga in
Fuska.se

Vilka Spel E Bäst Av Prince Of Persia

19 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

jag har ettan på prince of persia och tänkte köpa ett av dom andra spelen vilket borde jag köpa??? :blink:

30 Mar 2006

köp 2:an först sen 3:an så vet du vad det handlar om se det som en saga :P :kung:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Trean är den bästa enligt mig men det är en saga så du bör ju köpa tvåan först för att hänga med i historien.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

2:an.

Nivå 2 · Novis

3:an e bäst tycker jag man kan göra mer saker o sånt ;)

Nivå 6 · Fuskare
Jag tycker du ska ta 3:an för den kan man ha möjligheter att göra mer fixa mera saker slåss mer med mera och att det är svårare och längre banor ^^ Med mera . För det är ingen idé att köpa 2:an för du slösar bara pengar då (Tycker Jag) Aja Jag tycker "Prince Of Persia 3" .
31 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

först tvåan,sen trean så du vet vad det handlar om.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag tycker du ska ta 3:an för den kan man ha möjligheter att göra mer fixa mera saker slåss mer med mera och att det är svårare och längre banor ^^ Med mera . För det är ingen idé att köpa 2:an för du slösar bara pengar då (Tycker Jag) Aja Jag tycker "Prince Of Persia 3" .

bra sAGT :P

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9

Eeee.... vissa säger att man ska köpa dom i ordning och vissa säger att man ska köpa trean det blev lite svårt nu... :blink: :blink: :blink:

Nivå 6 · Fuskare

Om du vill följa hela Prince Of Persia serien så ska du köpa först 2:an sen 3:an.

Nivå 2 · Novis

trean lungt fett bra :cool:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12

alltså det här hjälper inte ett dugg tvåan och trea eller bara trean... ;)

Jag har aldrig spelat nån av dem, men köp 2:an & sedan 3:an.

Nivå 3 · Lärling

jag har aldrig spelat 3:an.. har klarat av 2:an 2 gånger.. andra gången på typ 4-5 timmar.. men ta 2:an först.. sen 3:an

1 Apr 2006
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #15

ok då har jag bestämt mig tvåan först sen trean

Nivå 6 · Fuskare

Rätt val ;)

Nivå 2 · Novis

2:an om du vill ha hela serien : ) 3:an är mycket roligare o mer att göra fast dock så är det väldigt kort. :/

8 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

det beror på gillar du spel med blod ska du köpa 2:an om inte köp 3:an eller i ordning för jag har alla dom :cool:

Nivå 7 · Fuskare

köp 3:an du slösar bara pengar på 2:an

2 May 2006

ja tycker att du struntar i dom andra och köp dom i ordning så vet du vad det handlar om för om du har 1:an och köper 3:an så kommer du fatta ingeting så det e bäst att du köper 2:an och sen 3:an

för spelet är som en saga som prinsen av persia berättar om hur hans liv har varit och vad som har hänt och hur har han levt. :student: :kung:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in