Hej alla jag har kopplat datorn till TV:n så att det som är på skärmen är också på TV-skärmen,men det är sååå suddigt man ser inte de där "små" texterna .ex.Jag spelar World Of Warcraft ( Äger FETT ) och i det så kan man chata med varandra men jag kan inte se vad som skrivs i chaten för att det är så suddigt ( nu snackar jag om spelet när det är igång i TV:n ) Vet någon hur jag ska göra för att få mer detaljerad text ( så att jag ser vas som skrivs ) plzzzzzzzz hjälp mig ;)
Dator Kopplad Till Tv:n...
flewix
Nivå 1 · Novis
Muuu
nästa gång räcker det att du postar ett ämne trots att du råkat dubbel posta. och be om förlåtelse i den tråden du vill ha öppen och inte skapa en ny tråd.
du kanske har fel upplösning eller inställningar på teven eller kopplat fel från datorn.
Avregistrerad
Nivå 6 · Fuskare
Nej, Så är det, Teven har inte lika bra upplösning som dataskärmen
neVah
Nivå 7 · Fuskare
går de inte o ändra inställningarna på skärpan nånstans?
isMaNnen
Nivå 5 · Fuskare
du kör kanske på 85hz? sätt ner på 50.. ;)
flewix
Nivå 1 · Novis
↗ till inläggetNope jag har på 60.. i spelet alltsådu kör kanske på 85hz? sätt ner på 50.. ;)
isMaNnen
Nivå 5 · Fuskare
dra ner på 50 då.. din tv kanske igentligen bara klarar 50? de är normalast.. fast man kan ju lägga till 500-1000kr för att kunna ha 1000..
Tour
du ändrar bara bildpunk storleken på data skärmen så blir allt större och du ser bra.