💬
Logga in
Fuska.se

Kroppsliga Enheter Och Konstigheter

57 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag sitter och vrider på fingrarna och "knäcker" dem när jag spelar bland annat, om jag inte gör det i bland kan jag inte spela tevespel och blir svettig, helt sjukt. Sedan om jag ligger i sängen en längre tid och kollar på tv så att foten somnar då måste jag sparka upp den rakt upp i luften och ta tag i foten och börja vrida och ha mig.

Nivå 10 · Veteranfuskare

För så så när jag skulle sova så slog jag huvudet i kudden tills jag somnade ;) Om jag inte somnade då så slog jag med foten uppochner.

Fattar inte hur jag kunde somna med att slå huvudet i kudden :o

30 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

När jag "spänner" min fot skakar den som besatt.

Nivå 5 · Fuskare

Har fått något tix med att knäppa med fingrarna hysteriskt eller vicka på öronen :P

Det kommer och går i intervaller.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Mina armbågar knakar varje gång jag gör armhävningar :(

Mina handleder också...

Mina med !

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Mina handleder också...

Drick mer mjölk så slutar det nog.

Nivå 12 · Mästerfuskare

jag inmundigar minst 4dl mjölk var morgon.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Mina handleder också...

Jag dricker åtminstone 4-6 glas om dagen.
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Knäpper fort och mkt med fingrarna, fiser med handflatorna, slänger med min långa lugg, gnuggar mig i ögonen och masserar mina lår. :)

Där är så jäkla skön Mellanmjölk ;)

sen så brukar jag Spotta på stolpar! vet inte varför jag är så broende av det, men det är så jäkla gött!

Jag har också en förmåga av att slå i tårna (så att det knakar rejält) på morgonen.

Och slutligen, Klia mig på adamsäpplet.

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag tvivlar på att spotta på stolpar och klia sig räknas som en kroppslig egenhet ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Brukar typ alltid känna på håret när jag tar av mig en mössa eller vaknar, så jag inte har Stig helmer frisyr :P

Nivå 6 · Fuskare

Kommit på lite mer saker faktist.

Om jag sitter ensam är pungkliande ett måste.

Att ruffsa till håret stup i kvart är också ett litet behov, och även att klia mig bakom högra örat..

Nivå 5 · Fuskare

hehe när jag käkar godis så smaskar jag...ljuv musik :lol:

31 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

Jag får ryck ibland . :blink: Nä, jag skojade bara. Jag kan knäppa med tårna. ;)

Senast ändrad:

Inget speciellt med min kropp. Kan, precis som mellanmjölk, fisa med handflatorna. Ingen i min klass kan göra så. Så jag känner mig halvt överlägsen då.

Knäcka nacken, fingrarna och, om det går, bicepsmusklerna. :) Vet inte vad som händer. Men när jag spänner mina biceps så knakar det till.

Nivå 1 · Novis

Om jag ligger och slappnar av och vickar på tårna i 5 sek, så bara flyger mina ben upp i luften. haha det funkar bäst på mage :o

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Kommit på lite mer saker faktist.

Om jag sitter ensam är pungkliande ett måste.

Att ruffsa till håret stup i kvart är också ett litet behov, och även att klia mig bakom högra örat..

Är du min hemliga tvillingbror??

ja brukar oxå göra så, men för mejj e de mer vänster öra...

Fast ja brukar oxå sträcka upp armarna i lufter raktöver huvvet å knäcka fingrarna å luta mejj bakåt typ en eller 2 ggr varje halvtimma förutom när ja e i skolan...

Nivå 11 · Veteranfuskare

När jag sitter ner så måste jag alltid röra på benen hela tiden och när jag gör det så tror alla att jag är nervös eller att jag har bånge om vi pratar om en tjej.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Inget speciellt med min kropp. Kan, precis som mellanmjölk, fisa med handflatorna. Ingen i min klass kan göra så. Så jag känner mig halvt överlägsen då.

Knäcka nacken, fingrarna och, om det går, bicepsmusklerna. :) Vet inte vad som händer. Men när jag spänner mina biceps så knakar det till.

jag kan också gör handfisar :) Jag kan knäcka, knän,nacke,tår,fingrar,armbågar och rygg

Nivå 7 · Fuskare

brukar ju knäcka fingrarna, trots att ja vet att de inte e bra ^^ även tårna, och armbågarna... har liksom blivit en slaga vana nu ;D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in