💬
Logga in
Fuska.se

Ganon

20 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

:D när jag läste lite fusk så stod det att man skulle möta ganon(ja, det stod inte bara det) men det jag inte fattar är att jag vill veta vem ganon är.

tacksam för svar!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

:D när jag läste lite fusk så stod det att man skulle möta ganon(ja, det stod inte bara det) men det jag inte fattar är att jag vill veta vem ganon är.

tacksam för svar!

ganon är väl en felaktig förkortning av ganondorf.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

ja, smart tänkt

4 Apr 2006
Nivå 4 · Lärling

Nej en kompis har typ ett Zelda spel till N64 och jag har för mig att Ganon typ e Ganondorf's klon eller nåt...

Senast ändrad:

5 Apr 2006
Nivå 4 · Lärling

I Zelda Ocarina of Time till N64 förvandlas Ganondorf till ett 5-6 meter högt monster som heter Ganon.

Nivå 6 · Fuskare

men lol pratar vi ssbm så är ganon ganondorf!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Nej en kompis har typ ett Zelda spel till N64 och jag har för mig att Ganon typ e Ganondorf's klon eller nåt...

varför tror du jag skrev felaktig förkortning?

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Det är ingen felaktig förkortning?

6 Apr 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är ingen felaktig förkortning?

njo, igentligen för ganon och ganondorf är ju inte samma sak. för ganon fanns ju långt innan (tror jag) ganno är med i zelda: A link to the past bland annat.

Nivå 5 · Fuskare

Ganondorf möter man på event match men nån Ganon i SSBM har jag inte hört nåt.Dom enda mega gubbarna jag vet att man kan vara e Master-Hand och Giga-Bowser som man måste ha nån bonus disk som man laddar ner eller nåt.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ganondorf möter man på event match men nån Ganon i SSBM har jag inte hört nåt.Dom enda mega gubbarna jag vet att man kan vara e Master-Hand och    Giga-Bowser som man måste ha nån bonus disk som man laddar ner eller nåt.

kan man vara master hand/giga bowser?

Nivå 5 · Fuskare

Det låter inte så troligt att man kan vara dem =/

Nivå 2 · Novis

Med AR kan man vara dom.

Nivå 5 · Fuskare

Men AR messar väl upp spelet ?

8 Apr 2006
Nivå 7 · Fuskare

om man skriver in fel kod ja...tror jag...

Nivå 2 · Novis

Nej hur ska det kunna messa upp spelet?

Det är ingen kasett >_> ta bara ut minneskortet så kan inget hända, eller hur?

Nivå 7 · Fuskare

ja men man hackar ju sig in i spelet och ändrar det!...sa nån iaf kommer inte ihåg vem..

Nivå 2 · Novis

Nej det gör man inte.

Nivå 4 · Lärling

Meen?? varför ens prata om detta?

in topic:

i eventmatch e Ganon= Ganondorf

i Ocarina of time är Ganon= sista bossen på spelet och ser ut som en gris med horn.

Ganondorf = The evil king.

så kortfattat. Nu orkar jag inte titta nåt mer :P

EDIT: om ni ska hacka spelet finns det 2 alternativ ( och jag tänker inte säga hur man skaffar den ena saken)

Köp den senaste versionen av GameShark till gamecuben.

och Prova använda olika koder. Men e försiktig. för om ni har otur kanske ni råkar skriva in nåt skit och då sabbar ni totalt hela j*vla skivan. ( eller n 64 kasseten.)

Och jag totalt SKITER i om ni gör detta. om ni ska vara dumma och prova endå kan ni skaffa en Emulator och en kopia av supersmash brothers meele som ROM.

men som sagt. jag skiter i om ni råkar sabba nåt på era egna datorer/konsoler. ni gör det på egen risk. och jag tänker INTE tala om hur man skaffar sig vare sig Emulator eller ROM,s Eftersom det är Illegalt att innehava Rom,s. :lol:

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

GameShark är till N64 inte till GC?

Det finns INGA koder till AR som kan förstöra spelet. Har man inget minneskort i när man spelar så riskerar man ingenting. hur exakt skulle en kod göra så att skivan pajjar?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in