Alltså, om Sverige använder kärnvapen, så kommer resten av världen bli sura. Vilket leder till följande ekvation: USA+Nato+FN+övriga länder=Sverige mos.(samma ekvation gäller för alla länder) Eftersom Sverige har en så otroligt klent försvar så kommer vi inte ha en chans i h*lvetet om det skulle bli krig.
Kriget Är Här!
Nu ska jag se ifall jag hänger med, USA vill inte att andra länder ska ha kärnvapen, förutom Storbritannien då, medans dem får ha, och använda den hur som helst ?
Eftersom dem lyssnar iallafall inte på omvärlden.
Inga länder i världen idag skulle kunna använda kärnvapen utan att få resten av världen över sig.
↗ till inläggetAlltså det jag menade var att, USA kan i stort sett använda allting, utan att dem bryr sig vad omvärlden säger.Inga länder i världen idag skulle kunna använda kärnvapen utan att få resten av världen över sig.
Inavsionen av Irak som exempel, hur många var dte inte som protesterade emot den, men Bush gick in i Irak iallafall.
Bush gjorde ju det rätta. Varför inte göra det då?
Bush gjorde definitivt rätt att gå in i Irak. Någon var tvungen att stoppa de där någon gång.
skulle sitta i källaren med kniv och och luft gevär (har inget riktigt gevär)i höggsta hugg och hoppas att dom inte bombar här
↗ till inläggetskulle sitta i källaren med kniv och och luft gevär (har inget riktigt gevär)i höggsta hugg och hoppas att dom inte bombar här
Skulle dom se dig med ett vapen skulle dom skjuta dig på stört.
precis. du kan lika gärna rita en måltavla i pannan. Så går det fort ialla fall.
Kanske stannat kvar och kämpa.
Gömt mej, skitit i om dem hade krävt at tjag skulle kämpa, troligtvis pissat på mej om jag hade sett fienden komma, men asså allvarligt en 10 åring som säger "jag hade tatt ett vapen och skjutit kulorna av fienden" Kan ju använda hjärnan lite mer och tänka om.. När man e 10 år fattar man inte vad ett krig är..
och det gör man när man är 13 ?
gå tillbaks vart jag kommer ifrån, så att dom där kommunistsvinen inte hittar varken mig eller min pilsner.
↗ till inläggetoch det gör man när man är 13 ?
Det har han väl inte påstått eller?
När du är 12 börjar du förstå mer av världen (många iaf) Och ju äldre man blir desto mer fattar man nyheterna, när jag var 10 tyckte jag det va coolt å kolla på nyheterna när det kom stridvagnar och bomber, nu tycker jag det e hemskt, så ja, en 13 åring vet MER vad ett krig är, jag säger inte att vi vet vad det är, det gör ingen föränns det har börjat, lr man har varit med i ett..
Jag gillar att se nyheter om krig, så länge USA vinner.
Men det kommer ändå aldrig drabba sverige.
gillar du att se tiotusentals människor plågas/dödas ? Gillar du att se alla flyktinglägren ? Och när barnsoldaterna visas så sitter du säkert och skrattar, eller hur ?
Precis Xade. Njuter du av att se barn lida av svällt och plågande. Och att se folk som inte ens bor under tak! Njuter du av det eller? Alla ska ha rätt till trygghet och inte bara USA. Livet är inte USA och vi lever bara en gång.
Jag skulle starta nästa generationens hippe...
Fast egentligen skulle jag väll simma över te finland -.-
Jag skulle ta flyget och flyga någon annanstans snabbt! Om någon fiende kommer ivägen har jag en pistol till hands! "hoppas jag" :medieval: