↗ till inläggetnär ni skriver att ni gjort bilderna i default vad har ni gjort för speciellt då?
här är en liten ny bild kommentera gärna
då är det väll inte speciellt många som har gjort defaults ifall man ska ha gjort rendern själv?
↗ till inläggetnär ni skriver att ni gjort bilderna i default vad har ni gjort för speciellt då?
då är det väll inte speciellt många som har gjort defaults ifall man ska ha gjort rendern själv?
Man behöver ju inte använda en render :rolleyes:.
↗ till inläggetMånga använder renders ändå. Man måste utgå grån något.när ni skriver att ni gjort bilderna i default vad har ni gjort för speciellt då?
Och som PontarN sa så måste man inte använda någon render alls.
heh..min såg bara bra ut när den var en stor bild :D
↗ till inläggetSom sagt, jag tycker vad jag tycker, jag har själv fått dålig kritik från bilder jag själv tyckt varit snygga. Allt handlar om smak.Defualts:
1-100%?
<-- 1-10 på min avatar?
Snyggt !
Gillade bakgrunden och texten !
Rendern passade in också. ;)
8\10 ;)
<----- Min avatar då, 1\10 ?
8/10
Jävligt snygg, men det vita bakom texten ska bort. ^^
↗ till inläggetHehe, men tror inte att texten kommer att synas så bra...8/10
Jävligt snygg, men det vita bakom texten ska bort. ^^
Men tack för betyget. :)
Vet inte riktigt vad detta är, bara slängde ihop det...
Den var inte direkt så snygg Dr Cheat men den duger 7/10.
↗ till inläggetusch vilken läbig bild, men ändå snygg på något sätt. men den liksom hoppar ut och in på skärmen för mig :blink:Vet inte riktigt vad detta är, bara slängde ihop det...
blir helt förvirrad!
men ändå cool så 8/10
@Dr.cheat: hade du valt andra färger hade den funkat men inte den gröna... 6/10 nu, hade du gjort den i t.ex. svart och trixat lite till så hade det kunnat bli 8 iaf.
↗ till inlägget8/10, jag tycker om den iallafall.Vad tycks om denna?
Den ska jag använda till en hemsida kanske.
Ganska snygg men jag gillar inte färgerna så mycket. Den får 6/10.
↗ till inläggetÄlskar den, men ta bort den där lilla onödiga texten( den större kan vara kvar ) så blir det världsklasshttp://img428.imageshack.us/img428/4117/abrazared6cp.gif
↗ till inläggetHåller med ;), men jag tycker att den texten kan vara kvar.http://img428.imageshack.us/img428/4117/abrazared6cp.gif
Skit snygg bild Phaedrus
↗ till inläggetVet inte riktigt vad detta är, bara slängde ihop det...
Tack nico...
Nu har jag suttit och mixtrat med Photoshop några timmar, så ge lite kritik:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in