är diablo kul?
Diablo
2'an är lite kul även om det är världens sämsta grafik.
Köp för allt i världen inte ettan ! Ska du köpa Diablo 2 så får du vara beredd på att tokklicka på musen hela spelet ut
↗ till inläggetNja, inte jätte roligt men ganskaär diablo kul?
Diablo 2 aeger ju hårt!!
Ett av mina favvospel
Diablo vet jag inte riktigt men 2an äger ju. Ett av dom bästa rollspelen som gjorts.
Nee! 2:an suger!! Diablo 2 LOD rockar! :cool:
↗ till inläggetMen LOD är ju fortfarande diablo 2 :roll eyes:Nee! 2:an suger!! Diablo 2 LOD rockar! :cool:
Men med fler spelbara karaktärer vapen mm
Jaa , Jag tycker Diablo II Är Jätte kul , Jag tycker du ska köpa det om du gillar att gå runt med gubbar och Levla upp din level och hitta bra saker , bli bättre om du gillar det så ska du verkligen köpa Diablo II . =) Lycka till .
diablo 2 äger sönder, du borde köpa det
Japs 2:an är ju hyfsat kul! jag har slutat spela men ska kanske börja spela i gen. Någon som vill börja spela med mig?
Diablo är ju ett helskönt spel. Ingen skill trees, bara böcker. My heaven. Men ärligt talat så är det helt störtskönt, fast som de flesta sagt här så är 2'an bättre.
hmmmmmm....................ska fundera vidare om jag ska köpa det
2:an är bra, men som sagt, det är ganska gammalt och inte jättebra grafik...
↗ till inläggethmmmmmm....................ska fundera vidare om jag ska köpa det
Nej köp det inte! det är inte kul jo kanske i en vecka köp DS2 istället det är nästan samma handling!
ds2? :huh:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJ KÖÖÖÖP WOW!!!
"Dibbe" var kul i början. Innan man klarade ut det, låt mig tänka. 'Typ' 15 gånger.
↗ till inläggetjag får inte köpa wowNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJ KÖÖÖÖP WOW!!!