inte för mig. Tänk på att det snart är julafton och några som läser det kanske får filmen i julklapp.....
Star Wars Episod 3
Japp, jag har set filmen.
Jag har sett den den är hur grym som helst
såg den före premiären.
den var grym. har ni sett alla star wars filmerna?
jag har sett alla (1-6)
Jag har sett alla...
Jag har sett den :cool:
jag har sett den, men dom äldre filmerna är bättre. I dom nya så är det bara krig och sånt. Det var det inte så mkt i dom äldre.
↗ till inläggetJag hoppas det är sant!Jag har läst att George Lucas kanske tänker förbättra de gamla filmerna!
:rolleyes: :visslar: :student:
Ja, för tänk på t.e.x 4:an den är ju skitbra igentligen. Men med dom effekterna som filmen har gör man ju själv nästan bättre på Windows movie maker. :P Ja, men det hade iaf varit roligt om dom hade gjort om dom... :)
Han har förbättrat dom gamla filmerna.
@The_Dark_Yoda, jag skulle vilja se dig göra massa lasersvärd som svingas, "blaster" skott som flyger, massa TIE fighters som kör m.m.....Så kan vi ju se hur lätt det är. Och du ska göra det i Windows movie maker.
↗ till inläggetMen jag skoja ju bara, men jämför effekterna i 3:an med 4:an så ser du nog skillnaden. Därför hade det varit kul om dom hade gjort om dom tre sista filmerna som gjordes senare, och har inte samma "klass" effektmässigt...Han har förbättrat dom gamla filmerna.
@The_Dark_Yoda, jag skulle vilja se dig göra massa lasersvärd som svingas, "blaster" skott som flyger, massa TIE fighters som kör m.m.....Så kan vi ju se hur lätt det är. Och du ska göra det i Windows movie maker.