💬
Logga in
Fuska.se

Fuskamynt Forumet..

31 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Har märkt att många avatar\banner tävlingar inte avslutas.

Antingen så har trådskaparen startat trådet för att få fler inlägg eller vad dem nu har hittat på, eller att dem spelar dumma eftersom dem inte har råd.

Jag tycker att moderatorerna borde kolla genom forumet och se vilka gammla trådar, som inte har avslutats och typ skriva i trådet att den måste avslutas eller något.

Håller ni med ?

Nivå 6 · Fuskare

njae jag vet inte riktigt... det spelar väl ingen roll eller?

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Jo, det spelar roll.

Tänk på dem som bidrar med avatarer då, då har dem gjort det för ingenting.

Slösa bort tid för ingenting, det är ju ganska orättvist.

Nivå 6 · Fuskare

själv gillar jag att göra avatarer

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vem bryr sig. De gör väl det om de får tid någon gång.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #6

MEN!

Några gör det för att dme behöver FM, vilket betyder att dem inte gör för att det är " roligt " om man säger så.

Förstår du ?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Man får inga FM i Fuska Mynt forumet.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #8

Det var inte så jag menade, trådskaparen säger ju att man t.ex får 100 Fm ifall man gör den snyggaste avataren och så.

Jag syftade inte på inlägg och så.

Vissa brukar skapa tävlingar och sedan glömma bort dem, det har jag sett iaf.

Men man skulle väl kunna göra en regel som säger att man måste sätta ett speciellt datum då tävlingen avslutas, men om den inte avslutas det datumet kanske man får betala böter med FuskaMynt till dem som bidragit med avatars/banners till tävlingen?

Nivå 7 · Fuskare

bra idé pontarn :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mycket bra idé PontarN. Man kan väl kanske skaffa en regel att det som mest får hålla på i en månad eller något.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Men man skulle väl kunna göra en regel som säger att man måste sätta ett speciellt datum då tävlingen avslutas, men om den inte avslutas det datumet kanske man får betala böter med FuskaMynt till dem som bidragit med avatars/banners till tävlingen?

Mycket bra idé. Då kan de inte göra några några tävlingar utan att antingen

den avslutas eller att dom förlorar på det ;)

Nivå 7 · Fuskare

mycket bra sagt pontarn

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #14

Vill inte peka ut folk, men Rikar Cena, du har själv inte avslutat din avatar tävling !

PontarN: Mycket bra, på så sätt hoppas vi att sånna här saker inte behöver inträffa. ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare

@PontarN bra idé. Det är störigt om man t.e.x har hållt på att göra en ava i nån timme som blir bra och sen avslutar dom inte tävlingen.

Senast ändrad:

9 Apr 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

skulle nog va en bra regel, men varför inte trycka på "ANMÄL"?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

@PontarN bra idé. Det är störigt om man t.e.x har hållt på att göra en ava i nån timme som blir bra och sen avslutar dom inte tävlingen.

Man gör inte en avatar på en timme <_<

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #18

One Piece: Det kanske finns några som gör lägger ned en del tid åt att göra en avatar eller flera, så det blir orättvist.

Spirit: Ifall man nu anmäler, vad ska moderatorerna göra åt saken ?

Tycker att PontarN's idé var mycket bra, det sätter lite press på trådskaparen.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Dålig idé. Måste man ta en avatart som en n00b har gjort som man ens inte tycker om bara för att en regel säger att man måste välja en vinnare!?

Det finns tvälingar då bara n00bs deltar, och ofta man bvill ha en bild som är tagen från google med en ful text på!?

Dålig idé.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Håller med dig tänk så man gör en avatar med priset 2000 FM och man inte får något annat än en paintbild. Hur skulle du reagera då? Jag har gjort en avatartävling. Om jag får bilder och jag kan vinna över själv så gör jag väl hellre en bild själv?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in