vart är ronaldihio
du skulle tagit med honom också
vart är ronaldihio
Alltså sluta gnäll på att han inte tog med era favoriter rösta på dom som finns eller skitb i det.
Henrik Larsson tog jag.
↗ till inläggetZlatan är en överskattad diva som ger svensk media utlösningar utan att göra ett skit, t.ex. en nick på mittplan som sedan leder till ett mål -> Zlatan hyllas i tidningarna som matchhjälte för att han spelade fram till segermålet. (Eg. hade han fjärdeassist & det räknas inte)
Dessutom på Sportbladets förstasida för ett tag sedan -> "Rösta på Zlatans bästa frisyr"!
Vad är poängen med sådant skit?
Och nej, det är inte bara för medias överkåthet som jag ogillar Zlatan, jag ogillar honom för att han är en bortskämd diva till snorunge som inte kan hålla humöret på planen & gör idiotiska efterslängningar. Dessutom är han loj & väntar sig att andra ska göra allt för att sedan ta all cred för det.
Det var ungefär vad jag menade också :D:D mycket bra sagt :P
ja tycker att ja e bäst
(Annan)Ronaldhino en mycket bra fotbollspelare en av de bästa jag har sett.
↗ till inläggetwayne rooney???och så glömmer du dom andra RIKTIGT proffiesionella.Rösta på din favorit! :bah:
↗ till inläggetRonaldinho är offensive vänster mittfältare ;)vart är ronaldihio
Wayne Rooney är bra ;)
(8) Zlaaataaan (8)
↗ till inläggetJag håller med om att Zlatan kan ha lite problem med humöret ibland och gör lite onödiga saker på planen.
du tycker zlatan är bra och har problem men han har ju små problem om man jämnför med din andra favorit wayne rooney, jag tror england överskattar hans klass.
jag tycker att thierry henry är den bästa anfallaren men av dom på listan tycker jag milan baros, han är iaf den som är bäst i sitt landslag.
någon mer än jag som tycker theo walcott ska bli spännande att se?
Vart tog KAKA´ och Robiniho och Drogba vägen ?...
men den bästa är i alla fall Rooney :cool:
Jag tycker att raúl är bäst men tog zlatan för att raul inte fanns med.
Jag röstade på Gilardino för han äger
Kan alla sluta gnälla han tog bara några skaffa vip själv och egen omröst :angry: ning
valde torres men hade etoò vatt me hade jag tatt han
Zlatan e ju bra
↗ till inläggetOff -Topic, låsen kommer att låsas då, eftersom det redan finns en sådan tråd. ;)Kan alla sluta gnälla han tog bara några skaffa vip själv och egen omröst :angry: ning
Som sagt, valde Dennis Bergkamp. ;)
helt otroligt ingen spelare från chelsea är med :angry:
↗ till inläggethelt otroligt ingen spelare från chelsea är med :angry:
kanske för att chelsea inte har några bra anfallare som platsar enligt hans mening?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in