jag ahr för mig att man ser hundarna på kartan men jag gör inte det varför
Legendariska Hu´ndar?
eh! :blink: de måste du kunna om du hittat dom innan du vet!
fel forum, pröva att läsa i pokemon forumet !
men ska man gå till då game boy advance eller sen på pokemon??!?!? konstigt!=? :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:
men ajg gick till dom ock så stack dom men jag ser dom inte på min karta
om man säger så så e dom snabba ! för mig brukar det funka så här: man ska aldrig kolla vart dom är ! sen efter du har gåt runt möter du en av dom i alla fall!! men annars är du på den andra sidan av världen!
ehh Nintendogs ? o_O
eh! what u mean!? :blink:
jag ser dom fortfarande inte var är bästa att gå runt för att möta dom?
gå till 8 staden leta där nere vid gräset så kanske du hittar dom!
använg maw repel och gå i gräset uppe vid lakes of rage eller vad det heter elr går du vid svaga pokemon med repel det var så jag fångade alla hundarna :lol:
ja har fångat utan master boll utan repel osv! aslätt! :lol:
jag tror att man måste fånga suicuni först innan man hittar dem andra jag vet inte
jag tror att man måste fånga suicuni först innan man hittar dem andra jag vet inte
↗ till inläggetman kan fånga dom i vilken ordning man vill!jag tror att man måste fånga suicuni först innan man hittar dem andra jag vet inte
jaha tack
man måste inte fånga suicuni
för att möte dom andra
↗ till inläggetjapp ! man ska bara inte fånga sicune om du menar i gold silver men i crystal då måste du! för då springer ju hundarna iväg till tin tower! i crystal då men inte i gold o silver!jaha tack
man måste inte fånga suicuni
för att möte dom andra
wtf is a repel????
men e det vanligt att inte se dom på kartan då altså
Man ser dom på kartan efter man har mött dom första gången, annars kan dom vara var som helst i Jotho.
PS I Kristall kan man möta Raiko och Entei innan man mött Suicune
du måste möta de först innan du kan se på kartan!! :gitarr: