gillar inte att skryta men jag har en ingift släkting som har varit med i vm i löpning eller vad det nu va men hur det gick för han vet jag inte
Skryt
Jag har setat still på samma stol i 15 timmar utan att ens sova
är det nåt å skryta med?jag har stått up i 20 minus i 7 timmar och titat å rally
jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det
↗ till inläggetJavisst, gjorde du det med ögonlocken eller?jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det
Ganska imponerande om du verkligen har gjort det
↗ till inläggetnä, men typ ingen i klassen kan det :Pjag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det
ett annat skryt, jag är också en av dom bästa på matte & engelska i klassen & så är jag klassens data-nörd
↗ till inläggetKlassens data-nörd och du lyfter 100kg+? Det tror jag inte på.jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det
Fuskas största nörd, nån som sejer emot?
↗ till inläggetLmao...jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det
Han menar ju inte bänkpress,han menar väl typ nån sak bara som han lyft på.
↗ till inläggetJag förstod det.jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det
Rowyn en 15 åring men en 18 årings kropp men en 3 årings snopp.
Jag är släkt med Heaton. Han har lärt mig alla cs knep o knop han kan + att jag o jaegarn är värsta polers :) Jag o jaegarn brukar spela pcw
Ja har en skitsnygg gittar^^
Klassens ända riktiga datornörd...
↗ till inläggetKan ingen komma med nått annat än datanörd ?Klassens ända riktiga datornörd...
(det börjar bli aningen tjatigt)
Sen är det väl inget att skryta om ? datanörd vil man inte vara >_>
Jag är bäst i klassen på basket. Mina tre-poängare slår ingen.
Klart man vill surfa och spela mycket och bli kallad datornörd. :)
↗ till inläggetDet verkar ju inte riktigt så eftersom du var tvungen att kommentera det..jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det
Google är min vän!
↗ till inläggeten 13-åring som lyfter 100kg+ tror jag inte riktigt på, iaf inte om han lyfter den från marken. Om han tar 100kg i benpress kan jag tro på.jag är bara 13 & har lyft 100kg eller 107 eller nått va det