💬
Logga in
Fuska.se

Vad Skulle Ni Göra Om Det Fanns Pokemon På Riktig

121 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare

Ehum... det finns vissa dom våldtar vanliga djur också... Men men, åter till ämnet! :D

jag skulle nog välja en Charmander som min första sen skulle den vara en Charizard, sen skulle jag skaffa en Eevee kanske, en Growlithe (skulle bli till Arcanine sen) en Pichu, Chikorita (kanske) och sen kanske en Squirtle eller nåt ;P

Nivå 8 · Veteranfuskare

Bara välja hursom helst ?

Nej nej, får att få tag på sådana varelser måste ni köpa en flygbiljett till amazonas och leta reda på en. Detta är norden, har finns bara isbjörnar ;)

Nivå 5 · Fuskare

Varför vill alla plåga Pokémon? Jag skulle vilja vandra och utforska alla Pokémon.

Nivå 5 · Fuskare

Outside enemy: Man får väl ha lite fantasi?

Nivå 4 · Lärling

håller med JJ.

Carttie: håller med!

OE, WTF!! Isbjörnar ftw!

13 May 2006
Nivå 7 · Fuskare

Fattar inte att många vill utrota dom. Jag tror att dom skulle vara snälla.

I kanto skulle jag ta Squirtle och senare försöka fånga en Charmander.

I Jotho skulle jag ta Cyndaquil och senare försöka fånga båda dom andra två.

I Hoenn skulle jag ta Mudkip och senare försöka fånga Treecko p.g.a. att jag gillar svårtränade pokemon.

Nivå 7 · Fuskare
men asså dom är kanske monster men djur attackerar människor dom med, men utrotar vi dom,hugger huvudena av dom och äter vi dom, (och kanske häst,gris,kor,renar och älgar, men ändå) och våldtar dom? nää just det! men även monster ska väl få leva lr? om djur vore smarta skulle dom tycka det var vi som var monster lr hur?!

det finns vissa som gör det med får.. :wacko:

Nivå 4 · Lärling

våldtar får?! hur sjuk får man bli?!

14 May 2006
Nivå 5 · Fuskare

Jag skulle bli en pokémon-tränare, som Ash, och försöka vinna alla gym + E4, och fånga alla pokémon, och sånt - typ som man gör i spelen...

Jag med!

Kanske forma ett terrorist-nätverk med bara pokemon och ta över världen?

Som team rocket!

Nivå 3 · Lärling

j'vla töntar som snackar om att döda pokemon

Jaa!

Nivå 3 · Lärling

jag hade skaffat en picachu och zappat min brorsa när han snor datorn :P

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

j'vla töntar som snackar om att döda pokemon

Eftersom att det är obeskrivligt moget att snacka om vilka pokémon man vill ha >_>

ej du taaast fatta tänk vi vill j.... huve jag kommer utrota dig sorry blir arg när någon e sån sluta fatta ok låt oss vara komm inte och förstör ej sista saken många är dumma som tror att en människa skulle göra så mannen pokemonen hade bara fisit han i huvet

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

varför döda dem, lite fantasi får man väl ha. Iallafall om nu pokemon fanns så skulle jag fånga en eevee och utveckla den till jolteon (min favvo =3) och ha den som hund (eftersom man själv har önskat sig hund sen man var 7 år och en farsa hela tiden har sagt: vi ska skaffa hund till våren vi sa skaffa hund till våren etc.) och så skulle jag zappa några idioter på skolan och nån lärare. ;)

Nivå 5 · Fuskare

Alla som snackar om att döda dem och sånt är ju totalt dumma i huvudet.

Hur ska ni göra det när de bara kommer att fightas och slå tillbaka, kanske t.o.m döda er i självförsvar.

De skulle inte vara harmlösa som i serien, nej nej, de skulle vara lite mer som riktiga djur.

Men såklart, om ni har såna saker som Darkball(Från en av filmerna, gör en Pokémon genom-ond och ökar dens styrka skit mycket) kan ni ju ta över jorden, så terrorist attacker skulle bli enklare :/.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.