💬
Logga in
Fuska.se

Ryl2

40 svar · startad

hej alla är det nån av er som spelar ryl2 jag är en assassin lvl 41 archer 51 warrior 84 defender 33 om du inte har det tycker jag du borde skaffa det det är sk*t bra grafik väldigt många detaljer spelet hittar du på www.ryl2.com.my och så e det bara och ladda ner och det är gratis! så passa på om du gillar oline spel, :D

skicka gärna bilder på era gubbar monster och allt möjligt från ryl2, men inte onödiga saker bara!

lycka till med spelet

post-33620-1147267809_thumb.jpg

Senast ändrad:

du det var jag som tipsar alla denna hemsidan för typ 2veckor sen kanske tipsade jag även dig.....

↗ till inlägget

du det var jag som tipsar alla denna hemsidan för typ 2veckor sen kanske tipsade jag även dig.....

du jag har inte vart inne på denna hemsida på över 2månader så jag visste inte det och föresten tipsade min kusin mig om det där spelet så det så :huh:

vad mena du?? var inne igår senast

↗ till inlägget

vad mena du?? var inne igår senast

jag loggar aldrig ut för jag har glömt mitt lösenord så altid inne men (tillbaka till ämnet nu) :)

ni som har det skriv gjärna här är en bild till på bilden visas den svåraste bossen... Diablo! :evil: :medieval: :medieval: :medieval:

post-33620-1147283045_thumb.jpg

11 May 2006

ok jag undra om man kan har pet

↗ till inlägget

ok jag undra om man kan har pet

undrar du om man kan få djur?? i så fall så svarar jag nej det finns ej i ryl2 men jag vet inte om ryl1 :huh: annars så tolka jag din fråga fel

12 May 2006

jo du tolka rätt men spelet hacka som in i heliga ....... !

vad kan man göra för den ska går snabbare ändra jag grafiken low bli det inte lika kul

vad kan man göra för den ska går snabbare ändra jag grafiken low bli det inte lika kul

↗ till inlägget

du borde ha normal. det brukar hacka i början och om du har på effekter så stäng av dom de segar också spelet,och kanske om du får lov av dina föräldrar ( eller om du är vuxen) ta bort lite onödiga saker på datan

kämpa på nu med spelet :medieval:

13 May 2006

Det bli dåligt grafik när jag tar nomal JAG BLI SÅ LEDSEN!!!!!

Det bli inte kul utan effekt!!!!!

Spelar inte det, men jag har sett när en kompis spelar en gång.

14 May 2006

Var laddar man det, på sidan fanns bara nått forum, kontakt och guider :o

Det är ju nåt fel med spelet! Spelar det i 10.min sen lägger det ner! Dåligt!

Det spelet är rätt segt

16 May 2006
↗ till inlägget

Det spelet är rätt segt

nej tycker inte jag ja det är ju lite segt i början men sedan går det bara bra. vilken level är ni?? på alla gubbar,

jag har en assassin lvl 48

archer 68

warrior 50

cleric 41

defender 69 snart (70 har klarat 89%)

Senast ändrad:

12assasin

22 May 2006
↗ till inlägget

Det är ju nåt fel med spelet! Spelar det i 10.min sen lägger det ner! Dåligt!

det kanske beror på att du har en gammal data eller för mycket saker på datan. det hände för mig med så jag tog bort allt onödigt på datan. och sen funka det bra :D

25 May 2006

jag är attaker i lvl 25 lr 26 spelar sällan men jag ska nog börja spela oftare snart

Hur skapar man guild?

5 Jun 2006
↗ till inlägget

Hur skapar man guild?

för att starta guild först måste du va i lvl 30 eller högre, när du är det så gå till en gubbe framför "adventure trainer" och prata med han du måste göra ett uppdrag med han (du ska bara prata med han) och sedan pratar du med han igen och du kan skapa en guild. :D

OBS!

vissa guilder har en symbol, det kan du med ha fast det kostar 5miljoner :(

lycka till :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in