💬
Logga in
Fuska.se

Världens Roligaste Person

49 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Vem tycker du är roligast av alla de människor som finns här på vår jord.

Oftast så är det ju tv'n eller data'n som gör så att man hittar rätt.

Mina favvosar är nog

Jim Carrey - Medverkar i många humorfilmer som t.ex. Dum Dummare och Mina, jag & Irene

Dave Chappelle - Har en egen tv-serie som blandar ståupp-komik och roliga sketcher.

Chriss Tucker - Rolig kille som medverkar i filmer som Rush Hour och Money Talks. Känneteckans bäst för sin pipiga röst.

Nu är det din tur att avslöja

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jim Carrey: För sina olika filmer där Dum & Dummare och Ace Ventura: Den Galopperande Detektiven och Bruce Den Allsmäktige är mina tre absoluta favoriter.

Dana Carvey: Är en rolig kille som bl.a. har varit med i Wayne's World som är en väldigt rolig film.

Conan O'Brien: Leder en talkshow med samma namn och han har väldigt roliga sketcher och annat med i programmet.

Dave Chappelle: En annan rolig komiker som jag gillar

Nivå 2 · Novis

Eddy murphy är en rolig skådespelare, å Jim carry som många gillar har jag aldrig direct gillat

Senast ändrad:

Mr Bean

Al Pacino

Will Smith

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jim Carrey

Sen de i hipp hipp är roliga :D

Nivå 12 · Mästerfuskare

lätt val. Jag

Robert Gustafsson, Johan Wester & Anders Jansson. :) Räcker med svenskar.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

lätt val. Jag

Jag glömde dig på min lista :D
Nivå 7 · Fuskare

Jim Carrey och Rowan Atkinson är och kommer alltid vara mina favoriter ;).

Nivå 4 · Lärling

för tillfället är Dave Chappele bäst, men han Dana är också jävligt bra, såg han igår hos Jay Leno, har gör Bush så skönt...

Var det någon som såg Dave Chapelle igår, den live grejen han gjorde i Frisco?? det gjorde jag och jag skratade arslet av mig, han är så otroligt rolig och skön den mannen..

Nivå 8 · Veteranfuskare

Dom i Hipp-hipp-gänget är skitroliga. Johan Glans är rätt rolig.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

för tillfället är Dave Chappele bäst, men han Dana är också jävligt bra, såg han igår hos Jay Leno, har gör Bush så skönt...

Var det någon som såg Dave Chapelle igår, den live grejen han gjorde i Frisco?? det gjorde jag och jag skratade arslet av mig, han är så otroligt rolig och skön den mannen..

Jag såg Dana hos Jay Leno och han var så j*vla rolig med sina imitationer av Arnold och Bush som du säger. Jag tycker att Bush imitationen var bäst

Nivå 4 · Lärling

absolut, Bush var bäst, mitt i prick....

Eddie Murphy, lätt...

Och han i Mr Bean, Rowan Atkinson :P

↗ till inlägget

Vem tycker du är roligast av alla de människor som finns här på vår jord.

Oftast så är det ju tv'n eller data'n som gör så att man hittar rätt.

Mina favvosar är nog

Jim Carrey - Medverkar i många humorfilmer som t.ex. Dum Dummare och Mina, jag & Irene

Dave Chappelle - Har en egen tv-serie som blandar ståupp-komik och roliga sketcher.

Chriss Tucker - Rolig kille som medverkar i filmer som Rush Hour och Money Talks. Känneteckans bäst för sin pipiga röst.

Nu är det din tur att avslöja

Jim Carrey är riktigt skön, men här kommer min lista.

Chris Farley - Kungen av komedi, även roligare än Jim Carrey & Dave Chapelle. (Medverkar i Almost Heroes, Black Sheep & Beverly Hills Ninja)

Dave Chappele har en väldigt rolig talk-show men det gör inte honom till den roligaste enligt mig.

Vad fick du Chriss Tucker ifrån, han är värsta "WannaBe Chris Rock"!

Faktum är att nästan alla roliga typer, började som stå-upp komiker på MTV.

Kommer ihåg enormt många avsnitt av Saturday Night Live, där bland annat Jim Carrey & Chris Farley startade sin karriär.

Har fått fribiljetter till en av dessa shower och det var sannerligen en av de roligaste uppleverserna i livet. (Min kusin jobbar på MTV i America)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Saturday Night Live går på NBC i Usa

De avsnitten har slutat nu i Sverige, för 1-2 år sedan tror jag det gick på TV4.

Nivå 5 · Fuskare

Adam sandler

Jim carrey

Robet Gustafsson

4 Jun 2006
Nivå 2 · Novis

Jim carey,

Guggo

å Mellanmjölk.

Nivå 12 · Mästerfuskare

lol

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.