:medieval: Är det någon som har kört sonic Dx
Sonic Adventures Dx
jag har
:evil: TÖNT!!! JAG HAR KLARAT UT DET HAHAHAHA!!!!
:evil: :medieval: :evil:
jag har la också klarat ut det HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!! ;)
↗ till inläggetäkta noobigt:evil: TÖNT!!! JAG HAR KLARAT UT DET HAHAHAHA!!!!
:evil: :medieval: :evil:
lånat av en kompis.... klara av d på 4 dagar utan AR och han jag lånat d av har inte äns klarat d än! :P
men ändå, kul spel....
ahahahaha jag har klarat det på 2 dar men är det någon som har kört färdigt missions :D
Det ända jag har kvar är två emblems på flygbanorna och typ 5 missions
Jag har det och har "fastnat" :bah: på första banan med Big :unsure: Mobba mig inte för det! <_< Men det går inte att fiska upp Froggy... Han nappar men släpper det direkt... Och jag kommer inte ut från tivolit heller... Help mee! :gitarr:
inte jag heller
Jag har också klarat ut det! :D
jag fastna också på froggy men klara det till slut
jag skremde han till kanten tror jag och fiska till jag fick upp han tror jag kom inte ihåg var typ ett år när jag spela det sist -_-
jag vet att så fort froggy nappar lite så ska man dra spaken ner åt (tryck ner paken tills det står hit!) :student: ;) :kung:
Nu har jag klarat det med alla Emblems. Förresten var det ganska länge sen... :blink: Har klarat Sonic Adventure 2 Battle och Sonic Heroes med alla emblems också...
jag har det och klarat det men kör det för skojs skull för attleka med min chaos
det e rätt så kul jag ville ha det för jag villee köra som metall sonic XD :lol: