Alla som säger att dom har/haft alla pokemon kan väll säga vad som händer?!
Hur Många Är Det Som Har/haft Alla Pokemon?
↗ till inläggetdet händer ingeting!!!!!!Alla som säger att dom har/haft alla pokemon kan väll säga vad som händer?!
Jag har tyvärr inte haft alla pokémon, det är ingen lätt uppgift.
↗ till inläggetjo faktiskt. på pkmn blå, röd och gul kan man gå till ett hus i Celadon city där dom som gör spelet sitter. man ska gå fram till en gubbe på andra våningen tror jag och prata med honom. då får man ett diplom där det står att man fångat alla pkmn och att man är en "game freak".Alla som säger att dom har/haft alla pokemon kan väll säga vad som händer?!
:lol:
Så bra. Då fick jag svar på min fråga :D
det var så lite så.
ja men det är inte så i crystal
skälvklart inte. det är ju olika sorters spel.
:P
↗ till inläggetmen ååå det vet jag välskälvklart inte. det är ju olika sorters spel.
:P
Min kompis johan har alla pokémon på saphire.
har alla pokemon på gul
↗ till inläggethan måste ha spelat mycket på saphireMin kompis johan har alla pokémon på saphire.
på saphire har jag bara 130 pokemon
För mig är det i stort sett omöjligt att komplettera pokedexet på nåt spel, jag har ingen att byta pokemon med :(
↗ till inläggetjahdu då är det svårt jag har fult med kompisar att byta medFör mig är det i stort sett omöjligt att komplettera pokedexet på nåt spel, jag har ingen att byta pokemon med :(
Det e svårt att få alla... men jag saknar bara 2 på red :P
↗ till inläggetvilka är det daDet e svårt att få alla... men jag saknar bara 2 på red :P
Man tror juh mer på Razziel än på blizzey !
blizzey verkar kunna allt om pokémon men jag tror bara han stylar lite :visslar:
↗ till inläggetVad är det med dej da???Man tror juh mer på Razziel än på blizzey !
blizzey verkar kunna allt om pokémon men jag tror bara han stylar lite :visslar:
har alla på röd och 203 på silver.
Har 164 nu på Silver.