asså yxan har bäst DMG , du vet man kollar inte Snabbheten eller damagen så mycket...man kollar DPS (damage per second) som står under vapnet , och som du ser har yxan typ 0.1 mer än alla andra..så det är BÄST
Whirlwind Vapen
↗ till inläggetasså yxan har bäst DMG , du vet man kollar inte Snabbheten eller damagen så mycket...man kollar DPS (damage per second) som står under vapnet , och som du ser har yxan typ 0.1 mer än alla andra..så det är BÄST
Du kommer förstå senare..
↗ till inläggetasså yxan har bäst DMG , du vet man kollar inte Snabbheten eller damagen så mycket...man kollar DPS (damage per second) som står under vapnet , och som du ser har yxan typ 0.1 mer än alla andra..så det är BÄST
svärdet: 35.5
yxan: 35.6
macen: 35.7
så ni argumenterar om 0.1-0.2 dps.... hahahahahahah!
om yxan och macen har 3 i speed
yxan: 35.6 * 3 = 106.8
macen: 35.7 * 3 = 107.1
det är average dmg om man bortser från buffs, ras, class, strength etc..
så i stort sett skadar macen 0.3 damage mer... wow! helt klart värt att välja över yxan då.
också efter att ha läst deras egentliga speed:
yxan: 35.6 * 3.6 = 128.16 average dmg/hit
macen: 35.7 * 3.4 = 121.38 average dmg/hit
som ni ser är yxan bättre.
axen !
↗ till inläggetDet är warrior som behöver hammern mest.Jag andvender Whirlwind Warhammer för att förbetra mina skill till jag har Sulfuras, Hand of Ragnaros (jag ligger i lvl 31)
Men jag håller med dig. Det är billigare och få tag i Ashkandi Greatsword of the Brotherhood än Sulfuras Hand Of Ragnaros.
Men Ashkandi droppas inte så ofta.
Tog svärd, fast jag spelar inte så mycket..
↗ till inläggethm... warrior med wand :blink: :blink: ?yxan är bäst..och man kan använda alla vapen..Warrior kan lära sig alla vapen..
med instant attacker (tex overpower) blir vpen som är långsamma men med hög skada starkare än såna vapen som e snabba med låg skada.... eftersom instant attacker gör att det blir fler attacker totalt, men då kanske ni undrar varför man inte tar macen och gör en instant attack? det skadar fortfarande mindre. och till dig som vill ha hand of ragnaros: du behöver inte bekymra dig om skill nu! du får mycket tid till det senare, lycka till med att få den (och att bli exalted med torium brotherhood, så att du kan få sulfuron hammer)!