svara så ärligt som möjligt så ska vi se om det är nån utmaning i spelen!
jag har klarat ligan nu över 100 gånger
jag läste ett fusk om att om man klarade ligan över 100 gånger så ska man få en legendarisk pokemon
4-7 gånger
över 10 ggr med min kompis
jag har klarar pokemon spel 24 gånger
Typ , varje pokemon spel jag ahr 1 gång
Har inte klarat det för första gången än för jag orkar inte spela pokemon så mycket :zzz:
↗ till inläggetOk jag spelar ett pokémon spel typ 3 gånger.Typ , varje pokemon spel jag ahr 1 gång
Jag har aldrig klarat ut ett pokémon-spel, tycker det är jobbigt att skaffa alla pokémon. Jag tror bara är några stycken på den här sidan har skaffat alla pokémon utan att fuska, byta måste man göra, så det är inget fusk så länge som den man byter med inte har fuskat till sig pokémonen man byter.
↗ till inläggetJag har aldrig klarat ut ett pokémon-spel, tycker det är jobbigt att skaffa alla pokémon. Jag tror bara är några stycken på den här sidan har skaffat alla pokémon utan att fuska, byta måste man göra, så det är inget fusk så länge som den man byter med inte har fuskat till sig pokémonen man byter.
Skaffa alla Pokémon?
Det går väl ut på att klara alla ... öö vad det nu heter, typ blaine, koga och dom?
För att få alla pokemon så måste man ha en kompis att byta med.
Om man bara har ska klara alla motståndare är man färdig efter Red eller efter ligan (om det inte är någon tränare i Mewtwo grottan), beroende på vilket spel man menar.
Jag tycker ändå att pokemon gul är svårast och roligast att klara.
Jag har klarat över 10 gånger.Faktiskt 14 gånger.
Asså det räknas ju inte som man klarat det om man inte fixat alla pokemon...
Ja men nu var det inte om man också hade fångat alla pokemon.
Om att "varva" ett pokemon spel hade inkluderat att fånga alla pokemon hade nog alla här tagit 0 gånger eller 1 gång. för att man måste kunna byta med någon för att få t.e.x machamp.
10 ggr om man räknar att en gång är att klara pkmn ligan och fånga mewtwo/klara red (beroende på vilket spel man spelar).
1 gång om man menar fånga alla pkmn.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in