💬
Logga in
Fuska.se

Vad

42 svar · startad

men smergle kan ju en attek där han målar av andra attacker jorde den mot magigarb sen kunde den bara spasch

Han kan väl bara sketch eller vad den heter.

↗ till inlägget

Jo, det funkar på Ghost-Pokémon. Jag var i Battle Factory, och min sista Pokémon var Gengar. Jag mötte en ursvår Blissey, som var så feg (det var också motståndarens sista Pokémon). Den använde först Double Team hela tiden, så jag kunde nästan inte attackera den. Sen använde den Softboiled varenda gång jag attackerade den. Men slutligen fick den slut på sina attacker, och jag trodde också att Struggle inte skulle fungera på min Gengar som är en Ghost-typ. Men det funkade. Som tur var bar Gengar en Leftovers, så det skadades knappt något. Till slut svimmade Blissey.

Ok,jag hade för mig att den inte funkade på ghost pokemon men om du är 100% säker så litar jag på dig ;)

Ok nu tror jag att han vet vad struggle är.

Struggle det är väll en "normal" attack

Trådstartare #26

Jag är en tjej <_<

↗ till inlägget

Jag är en tjej <_<

Varför ska vi veta det???

Eller hör det till ämnet ;)

Trådstartare #28
↗ till inlägget

Jag är en tjej <_<

Int ämnet men vissa vill ha mig till kille och jag är trött på det.

japp Struggle är en normal attack

Trådstartare #30

Men om man gör Sketch på en smeargle som bara attackerar me struggle lär sig min smeargle struggle då? :huh: Så att den blir en valbar attack bland de 4 andra attackerna?

Hmm... Bra fråga.

Anden34: Jag är helt 100% säker.

↗ till inlägget

Men om man gör Sketch på en smeargle som bara attackerar me struggle lär sig min smeargle struggle då? :huh: Så att den blir en valbar attack bland de 4 andra attackerna?

Nee det blir det inte.Han lär sig olika sketch vid lvl 10,20,30,40,50,60,70,80,90,.
↗ till inlägget

Exact det står så på en pokemon sida.
↗ till inlägget

Gör det hmm jag kunde det för att min smeragle lärde sig attakerna på dom lvl
23 Jun 2006

min med! iaf back to topic

Trådstartare #36

Jag har redan fått mer svar än vad jag hoppats på :D :D ;) B) .

Ps. Blizzey har du problem att välja avatar :blink: ?

24 Jun 2006

Va?Varför går du off topic i den här tråden i så fall slutar jag skriva i den här tråden...

Chili: varför undrar du det?

Trådstartare #39

Jo för Blizzey har under de senaste månaderna haft 5-6 olika avatarer. Det är ju typ en ny varje vecka så därför undrade jag om Blizzey had svårt att bestämma sig :P .

Okej.

Men jag tror den här tråden har blivit besvarad, den kanske kan låsas?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in