↗ till inläggetmm det var nog detDet var nog nån Sigur Rós låt som var 11:25
Längsta Låten Du Hört
↗ till inläggetSamma den e skitbraVilken är den allra längsta låten du hört? Min är nog
Homecoming med Green Day som är 9:18 lång...
men den är bra :P
jag har hört att den längsta låten är 23h :blink: men att dom sjunger samma sak hela tiden
själv har jag hör en förlängd version av "Call on me" som tyvär bara va 7 min lång
Kraftwerk - We are the robots 8:57
Safri Duo - Played Alive 8:35
Within Temptation - The promise 8:00
offspring smash 10 Minuter
↗ till inläggetHa ha! lool
Har en Meshuggahlåt på 58 min + en Dream Theater låt på 25 min
Shit, 58 min :o .
OnT: Jag har också en Meshuggahlåt fast den är 21:00 min och heter I.
(Blev sugen på att lyssna nu. ^^)
Den kortaste musikvideon är ju faktist bara 2.17 sekunder! :o
Det är typ Brutal Truth som har gjort den.
↗ till inläggetDen kortaste musikvideon är ju faktist bara 2.17 sekunder! :o
Det är typ Brutal Truth som har gjort den.
haha ^^ den måste jag f*n se :D
jag har läst nånstans att det var en låt som höll på i 626 år tror jag det var.. ;)
tänk er o höra på den..
↗ till inläggetjag har läst nånstans att det var en låt som höll på i 626 år tror jag det var.. ;)
tänk er o höra på den..
visst, min mamma heter Adolf Hitler.
Boba, de finns..
Nån stans i tyskland eller något liknande, i en kyrka eller något har för mejj at den byter ton en gång om året eller något...
En mp3-fil behöver inte vara en låt, utan om man har en "techno-mp3" som är typ 3 timmar så är det ju en mix.
Den längsta låten jag har på datorn, som inte är en mix, är Godspeed You! Black Emperor - Providence, som är 29 minuter :)
Post-rockarna gör alltid så långa låtar.
↗ till inläggetBoba, de finns..
Nån stans i tyskland eller något liknande, i en kyrka eller något har för mejj at den byter ton en gång om året eller något...
oh h*lvete...
någon låt som heter typ tjubellar bells och är 70 min lång, eller iaf 45 ena delen.
↗ till inläggetEn mp3-fil behöver inte vara en låt, utan om man har en "techno-mp3" som är typ 3 timmar så är det ju en mix.
Den längsta låten jag har på datorn, som inte är en mix, är Godspeed You! Black Emperor - Providence, som är 29 minuter :)
Post-rockarna gör alltid så långa låtar.
Jo, de flesta post-rocklåtarna är härligt långa. Men det gör ju iofs inte så mycket, eftersom det brukar vara så bra.
Iron Maiden - Sign of the cross(LIVE) 10:49min
Dream Theater - The Danc Of Eternity typ 9 min
Har nog inte hört nån riktigt lång låt :kung:
Men, Deep Deep Trpuble (en låt från en simpsonsskiva), och den va ungefär 5 minuter lång..
den längsta låten ja hört va 68 min kommer tyvärr inte ihåg va den heter
American paj (kommer ej ihåg hur paj stavas på engelska) som är typ 9 min lång . men en kompis har hört en låt som var några h
Hopsan. Här var det visst en Godspeed you!Black emperor-låt som var 16:28 minuter. Det var visst bara ett intro också. The Dead Flag Blues