kalle anka pocket! :P och så är det hp (harrypotter =)
Bästa Bok
herman linquist jag älskar hans koserier
ett tips om ni vill skratta lite över andras misslyckanden :D
Två böcker som får mig att bara falla baklänges är numera: Our Culture, What's Left Of It av Theodore Dalrymple. Verkligen bra essäist. Den andra är den helt gogalna och komikradikala Sirererna På Titan av Kurt Vonnegut. Till er som har läst Liftarens Guide Till Galaxen och dess förtsättande delar kommer nog njuta till stort av Kurt Vonneguts böcker. Man blir helt förälskad av hans sätt att skriva. ;)
Ken Kesey - Gökboet
Jag tycker det är den bästa boken jag läst!! Har även sett filmen som också äger ;) har nån annan läst gökboet`?
//bounce
Harry Potter böckerna självklart !
↗ till inläggetTvå böcker som får mig att bara falla baklänges är numera: Our Culture, What's Left Of It av Theodore Dalrymple. Verkligen bra essäist. Den andra är den helt gogalna och komikradikala Sirererna På Titan av Kurt Vonnegut. Till er som har läst Liftarens Guide Till Galaxen och dess förtsättande delar kommer nog njuta till stort av Kurt Vonneguts böcker. Man blir helt förälskad av hans sätt att skriva. ;)
Den verkar bra måste läsa den :P
När jag fick boken Vargbröder var jag liksom besatt av den. Den var väldigt bra!
Dark Moon - david gemmel
enkelt den bästa jag läst. Roots är också rätt bra bara lite tråkig i början
kejsaren roms portar,redwall,allt! :blink:
Det får bli "Änglar och Demoner" och "Liftarens Guide Till Galaxen".
vampyrguden
Da Vinci koden, Änglar & Demoner, Gåtornas palats, I cirkelns mitt, HP böckerna
och Belgariad & Malloreon serierna av David Eddings.
Även alla böckerna som Clive Cussler har skrivit.
Skulle nog tippa på "Hundarna i stenen". Har dock inte läst så mycket.... Läser i stort sett bara i skolan... ;)
↗ till inläggetvampyrguden
Just det ja den serien glömde jag ju. 3 böcker:
Vampyrguden: London
Vampyrguden: Paris
Vampyrguden: Yocatan-halvön (tror jag att den heter)
läser nästan fantasy men nu har jag inge fantasy att läsa för jag blev klar med Eragon den äldste för några månader sen :( någon som har något tips på bra fantasy?
nu läser jag kalla kårar serien.
animorphs UFO GUBBAR FROM OUTER SPACE
LOLOLOLOLOLOLOLOLLLLLLLLLLOOOOOOLLLLLHAHAHAHAHAAHAHA :lol:
DB - akira toriama
One Piece, Harry Potter, Dragon Ball o håller på o läsa Da Vinci koden, riktigt bra.
Arvtagaren "Eragon" & "Den Äldste".
Härskarringen böckerna.
Conn Iguilden's "Emperor" (Pocket på engelska) "Gates Of Rome" "The Death Of Kings" och skall läsa fler.
Skriver lite nytt, kom på ett par böcker till.
Alla verk av Tolkien, Eddings, Robert Jordan, Douglas Adams, Franz Kafka, Terry Pratchett, William Shakespeare & Annika Thor. :)
Dom gör underbara böcker, vissa ha gjort underbara böcker.
tvillingarna e bra men jag tycker om puman :)