Har ni hört att Halo 3 blir den sista i halo serien.. vad händer sen vad kommer microsoft satsa på ?
Halo 3
↗ till inläggetHar ni hört att Halo 3 blir den sista i halo serien.. vad händer sen vad kommer microsoft satsa på ?
Bungie har inte medgett något sådant rykte?
jag läste det i "super play" ( speltidning ) <_<
har den en hemsida??
Att Halo 3 blir det sista spelet tvivlar jag starkt på, då både M$ och Bunige tjänat ihop otroligt mycket på föregångarna och kommer förhoppningsvis att fortsätta samma trend med uppföljaren.
Därför så tvivlar jag som sagt starkt på att Halo 3 är den sista i serien.
okey
det märks eller hur :)
vadå märks?? :gitarr:
Tror att Halo 3 kanske är den sista i serien.
det kanske är slutet på trilogin, men dom kommer nog inte lägga ner hela Halo projektet, dom kanske gör en prolog en epilog mm och sånt.
Längtar till Halo 3^^
undra när det släpps...?
Jag lite inte på urusla Superplay. Halo 4 kommer lätt .
Slutet på trilogin jah, men sen kommer det säkert en trilogi till ;)
Tror att Halo 3 blir den sista. Till slut blir det ju bara samma sak. Jag vill inte att det ska komma en Halo 4 det kommer att förstöra allt!
instämmer filiandor... :)
Jag vet att Halo 3 kommer bli den sista, för på min 360 har jag en film där dom interjuvar dom som gör Halo. Och dom säger att dom vill att Halo 3 ska vara den sita
i en Halo treologi. (jag tror inte dom som gör Halo juger.)
klart som f*n att det kommer fler Halo spel efter del 3..
det kommer nog ut när halo 3 kommer och då får man se om de blir fler
Det kan man ju få se, om man förstör alla Halos så är det ju sista, annars så kommer det en till, ganska enkelt att räkna ut :/
Halo3 blir det sista i triologin, men det kommer fler Halo spel. tex Halo wars, ladda ner trailern på marketplace och titta.